IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

La meva col·lecció nintendera, principament de SNES

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

La meva col·lecció nintendera, principament de SNES

Entrada Autor: Ereza »

Estreno fil per mostrar-vos la meva col·lecció de videojocs. Aquesta ha estat la meva dedicació durant els últims tres anys. Ara ja no sóc un otaku (bé, si la serp m'obliga també m'agrada mirar cose...) sinó un friki de la SNES, tot i que no jugo gaire per culpa de la feina.

Bé, comencem amb una mica d'introducció.

Fins fa un temps, comprava una mica de tot, però en els últims dos anys he decidit centrar-me en la Super Nintendo, la consola de la meva infantesa i amb la que més vaig gaudir. Amb ella vaig descobrir el món de les consoles (tot i que la primera va ser la Game Boy, va ser la SNES la que em va "absorbir" en aquest món). Tot i que fins al 2007 no vaig començar a col·leccionar, vaig partir d'uns quants jocs que tenia de la meva infantesa, bastant ben conservats (cosa estranya, tot sigui dit).

En uns mesos em vaig ficar a col·leccionar de manera bèstia, tot i que quasi sempre he comprat quan he vist gangues o bones oportunitats, mai m'he llançat a comprar res com fan alguns a l'eBay, i intento ser pacient. Aquests últims mesos pràcticament no he aconseguit res ja que m'he posat en mode d'estalvi i poques coses cauen.

El meu objectiu és tenir els jocs el més complets possible, però no penso pagar més per tenir-los perfectes ni precintats. Per mi, que estiguin complets és suficient, si tenen alguna arruga no m'importa. El que sí que m'importa és tenir-los PAL Espanya, sé que aixi és més car però els aprecio més. Òbviament si el joc no té edició espanyola agafo la versió que hi hagi. D'altres regions només m'interessen quatre jocs comptats que no van sortir aquí, per això la meva col·lecció de jocs americans o japonesos és més aviat penosa.

Com he dit, em centro principalment en la SNES, i el meu objectiu és completar la la col·lecció de SNES PAL (537 jocs, vaig per la meitat més o menys), i els que existeixin, tenir-los en versió espanyola. Tasca llarga i difícil (si no impossible), però bé, tinc molts anys per endavant :prrt: Bé, i a part d'això, de tant en tant també aconsegueixo alguna cosa d'alguna altra plataforma.

En fi, no m'enrotllo més i poso les fotos:

SNES

Uns quants packs de la consola de marres
Imatge

Jocs PAL complets (la majoria) o amb caixa
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Afegit el 01/12/2009:
Imatge
Afegit el 07/03/2010:
Imatge

Jocs PAL només cartutx
Imatge
Imatge
Afegit el 07/03/2010:
Imatge

Secció de caixes grans (les meves preferides, llàstima que alguns estiguin en alemany)
Imatge

Accessoris diversos... i l'Starwing Competition amagat pel mig xD
Imatge
Imatge
Afegit el 01/12/2009:
Imatge

La joia de la corona, el Super Wild Card DX2. El de les bosses són Disk Duals
Imatge

Pack de Kirbys. El vaig veure a l'eBay a bon preu i no em vaig poder resistir a tenir un pack amb la caixa original de les botigues.
Imatge

Accessoris de paper xD
Imatge
Afegit el 07/03/2010:
Imatge

I ara passem a les altres regions...

Jocs NTSC americans
Imatge

Super Famicoms + Accessoris + Satellaview! (tot i que encara no l'he pogut provar :trist:)
Imatge

Jocs japos
Imatge

NES

Si bé no és una consola que m'agradi en especial, la vaig veure un dia en un Cash barata i me la vaig agenciar. A partir d'aleshoreshe anat comprant algunes coses que m'agradaria tenir, algunes per jugar-les i d'altres simplement per tenir els clàssics.

Dues consoles completes
Imatge

Jocs complets
Imatge

Jocs pelats
Imatge

Accessoris (Zapper i la pistola per a la Retro Duo)
Imatge

Nintendo 64

Aquesta consola va ser la segona consola de la meva infantesa, després de la SNES. Em vaig passar diversos anys jugant diàriament al Mario Kart 64 amb el meu germà i el meu pare, és un joc genial. A més, té autèntiques obres mestres com ara Zelda: Ocarina of Time o Super Mario 64, entre molts altres.

Diversos packs complets
Imatge

Jocs complets (un parell només tenen caixa)
Imatge
Imatge
Imatge

Jocs pelats (destacar el gran Superman xD)
Imatge

Accessoris diversos
Imatge

Game Cube

La vaig tenir durant uns quants anys sense fer-li gaire cas, però després d'aparèixer la Wii i amb la consegüent rebaixa de preu, em vaig animar, i la veritat és que és una gran consola, llàstima que morís massa aviat.

La consola en diversos colors
Imatge

Tots els jocs que tinc
Imatge
Imatge

Comandaments, Memory Cards i Game Boy Player
Imatge

Wii

La vaig aconseguir el 6 de desembre del 2006, dos dies abans del llançament (crec que el sr. Fanta sap de què va la cosa), la veritat és que té grans jocs però acusa molt la "casualització" del mercat.

La consola i alguns accessoris
Imatge

Alguns accessoris més
Imatge

Pack dels jocs que tinc
Imatge

PlayStation

La vaig tenir fa anys, però em va donar per vendre-la per eBay juntament amb els tres Final Fantasy que tenia. Després me'n vaig penedir i en veure-la en un Cash a un preu assequible la vaig agafar. Tot i que el més curiós és que tots els jocs que he aconseguit són NTSC, per la qual cosa no funcionen i he de jugar-los a l'ordinador xD

La consola i els jocs
Imatge
Afegit el 07/03/2010: Lunar Silver Star Story Complete PRECINTAT! :enamorat2:
Imatge

Xbox 360

Me la vaig comprar bàsicament per jugar als RPG (Eternal Sonata, Tales of Vesperia, Star Ocean...), tot i que pràcticament no hi jugo.

Tot el que tinc
Imatge

Passem ara a les portàtils:

Game Boy

La primera consola que vaig veure, amb el Mario Land 2, i ràpidament en vaig voler una. En vaig comprar una de segona mà, i quines viciades al Tetris i al Mario Land que em vaig fotre :P

Consoles i accessoris
Imatge

Jocs complets
Imatge

Jocs pelats
Imatge

Game Boy Color

La vaig comprar al poc temps de sortir, però no li vaig fer gaire cas, només vaig gaudir del Zelda y el Wario Land 3.

Dues consoles i diversos jocs
Imatge

Game Boy Advance

Amb aquesta consola vaig gaudir molt, sobretot amb els dos Metroids i el Wario Land 4. La llàstima és que ho vaig fer amb un cartutx Flash. Però bé, ara quan veig alguna cosa interessant me l'agencio per compensar-ho :P

Foto única amb tot el que tinc. Això de la cantonada és un GBA Movie Player
Imatge

Nintendo DS

Crec que no té la col·lecció de jocs que es mereix, i sé que me'n falten molts, però de moment, ja en tinc d'altres per anar jugant.

Les consoles i diversos jocs
Imatge

Altres

Ara toquen diverses coses més.

Game & Watch de la meva infantesa (ignoro si encara funciona)
Imatge

VHS promocionals i de revistes (alguns em porten molts records...)
Imatge

Peluixos "nintenderos" que em va regalar la serp
Imatge

ZX Spectrum

Aquest el tinc "heretat" del meu germà, el vaig trobar l'altre dia per les golfes i el vaig estar netejant, sembla que funciona tot excepte el teclat. Miraré d'aconseguir-ne algun altre per veure si el puc arreglar.

El que queda després d'una pila d'anys
Imatge

Això és tot, crec que no em deixo res. La propera vegada que m'animi ja afegiré les guies que tinc, les revistes i altres frikades... Que no són poques xD

Bé, felicitats per arribar al final del totxo!! :prrt:
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: La meva col·lecció nintendera, principament de SNES

Entrada Autor: znake »

Encara falten els peluixos que et vaig regalar per nadal! I el rebentat!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: La meva col·lecció nintendera, principament de SNES

Entrada Autor: Esbotzegat »

Panda, això no era un article del teu blog? xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: La meva col·lecció nintendera, principament de SNES

Entrada Autor: Ereza »

Sí, però aquest està més actualitzat, a més, era per omplir una mica xDD

Si et poses tiquismiquis, està plagiat d'EOL.
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: La meva col·lecció nintendera, principament de SNES

Entrada Autor: Esbotzegat »

Panda, i d'on treus l'espai per desar totes aquestes coses? És que en tens un bon munt, eh?

Jo no n'he tingut mai tants, de jocs, i sempre n'he llençat les caixes perquè no ocupessin espai.
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: La meva col·lecció nintendera, principament de SNES

Entrada Autor: znake »

Esbotzegat ha escrit:Jo no n'he tingut mai tants, de jocs, i sempre n'he llençat les caixes perquè no ocupessin espai.
Per què no creem un post d'habitacions i penjem fotos de la nostra habitació? Així m'animareu a netejar-la fins i tot avui mateix :llavis:
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: La meva col·lecció nintendera, principament de SNES

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:Per què no creem un post d'habitacions i penjem fotos de la nostra habitació? Així m'animareu a netejar-la fins i tot avui mateix :llavis:
Si és per fer un bé a la humanitat, em sembla bé. Però no t'ho creus ni tu...
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Re: La meva col·lecció nintendera, principament de SNES

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, una bona col·lecció sí senyor xD jo que em considero força gamer (sobretot a partir de l'época de la PSX) suposo que valoro més aquestes coses i t'ho has currat xD. Podria fer un post d'aquests, encara que no tinc tants jocs i bàsicament sóc més Sonyer que altra cosa... un dia que tingui molt de temps, suposo xD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants