IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

temes

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

temes

Entrada Autor: yuki_14 »

ja se q es una web d manga i anime, i la veritat es q no vull anarme'n de tema, xo trobo q els temes poden estar interessants:

-algun llibre q recomanarieu, o algun q us hagin recomanat i q penseu q pot estar be
-fites a la vida
-viatges q voldrieu fer
yuki_14 l’ha editat per darrera vegada el dia: 06/09/2003 a les 15:32, en total s’ha editat 1 vegada.
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

weno... potsr....pero, el ultim... un cop dit on ens interesaria anar d viatge, q fariem despres?...
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Llibre: Alba, reina de las avispas (Emma Cohen), aquest llibre em va agradar moltísim i el vaig llegir de molt petita, era preciós.
També em va gagradar molt Momo (Michael Ende). Us recomano que us llegiu aquests llibres, son geniaaals!!!!!!!
Viatge: M'agradaria viatjar a Grècia, per veure tots els monuments antics. A mi aquestes coses de la mitologia m'encanten ^_^!!!!
Cites: doncs no ho se... a mi m'agradava molt totes les coses que deia el groucho Marx XDDD.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

weno... pos ya q estamos...
llibre:rebeldes... esta molt b, a mi em va agradar molt...
viatge:tornar a Italia... es car estar-hi per... es menja molt b!!
cites:...
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

A mi de viatges sempre he volgut anar a Àfrica, un mes o així, per veure les reserves d'animals, etc... o a Austràlia. I també m'agradaria poder visitar el Japó algun dia.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ah, i de llibres "L'esquelet de la balena", "Mecanoscrit del segon origen" no sé molts... ara no sabria dir-vos, aquests no són els millors exemples.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Txell
Entrades: 8
Membre des de: 07/07/2003 a les 22:11
Ubicació: la hípica

Entrada Autor: Txell »

Doncs a mi m'agraden molt els llibres de la colecció de la penya dels TIGRES, són misteris, casos de detectius i a cada capitol et fan alguna pregunta, t'has de fixar no nomes en el que posa si no que tambè t'has de fixar en els dibuixos, a mi m'agraden molt.
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

"Mecanoscrit del segon origen" i "Momo" stan bé , m'agraden altres llibres d'aventures i coses així, x cert acabo d'arribar n_n tampoc no em conectaré gairé..
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

akest d la penya dels tigres li agraden mol a ma germa.

ultimament me llegit la historia interminable i els escarabats volen al capdespre i estan força be.

ara em començu los pilares d la tierra, te mol bona critica, xo es una mica toxu.........

com a viatge m'agradaria nar a les Selle chells (no se si es correcte..) Australia o a Mexic.

PD: e escrit fites, no cites........ _ _U
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Llibre: Ara m'estic llegint les obres completes de Franz Kafka... ...no recomano llegir moltes històries seguides :D

Viatge: Japó, Sicília, Chicago

Cita: n'hi ha masses...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Això mateix anava a dir... Creia que ningú s'havia adonat... Posa FITES i no pas CITES... U_U...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

ja xo el cas q fan....XD
escriu les teves no??
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

jo no coneixia la paraula fita....
ké es una fita???
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Una fita, un objectiu a la vida, una marca que tu mateix de poses. Ara te cerc la definició del DIEC...
Val, ja està, l'última acepcció:

fita f. Pedra o altre senyal clavat a terra que assenyala el límit d'una heretat, d'una contrada, etc., d'una distància a recórrer. || fita quilomètrica Senyal col·locat a la vora d'una via que indica la distància en quilòmetres entre aquell punt i el punt inicial de l'amidament. | Nombre que limita l'abast d'un conjunt de nombres, que el majora o el minora. || Objectiu. Hem complert dues de les fites que ens vam proposar.

I ara escric les meves XD:
- Fites: Ser àrbitre (de moment, ser-ho, després ja veurem la categoria) i treballar a la televisió.
- Llibres: Ara o mai, de Care Santos, molt bo, me l'he llegit aquest estiu, va de dues amigues, una verge i l'altra no, l'altra ajuda a la verge a deixar de ser-ho, basat en fets reals, repeteixo: molt bo.
- Viatges: Londres, de moment.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ah... val, entesos!!! la meva fita a la vida és construir robots ke serveixin per facilitar la vida a les persones. ES KE M'ENCANTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOLDRIA SER UNA EXPERTA DE ROBÓTICA!!!!!!!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Una cosa, si vols fer robots que parlin, fes que pronunciïn bé les coses: robòtica, i no "robótica" :P :P :P (perdó... :P ).
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

je, jo en akestes coses mai en fixo, pronuncio tot igual...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

FITA D LA VIDA D KOTARO: esforçarce al maxim i donar el millor d mi al mon!!!
PD: jor q chungo!!! vaia fitas me marco...
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

la fita q tinc d moment es aprovar l'eso am bona nota XD
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

pos jo ja tinc q repetir quart(eso), snif snif!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants