IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Vint anys de TV3

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Respon
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Vint anys de TV3

Entrada Autor: Lonnia »

Només era per comentar una mica.
Vau veure el programa que van fer ahir, el d'aquest any vint? Que hos va semblar?
Jo el vaig gravar, algunes entrevistes eren una mica rotllo, però m'agrada veure coses dels programes antics, etc. i les anècdotes que van passar.

I quan van sortir els del "temps" fen aquell entrenament? O el Francino, el de la Marató...

:shock: :o
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

"jooooo"

El programa va estar força bé, és curiós veure com ha evolucionat la cadena, i com ha desevolucionat el canal 33 ¬¬. Us vau fixar amb el Flaix, el Top i el Buff.. quins records *_*
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

I quan va sortir el Petri i va dir alló de "papir, paper, paper" quan de temps sense sentir-ho, i mira que tampoc fa tant que se'n va anar del Club Super 3.
I lo que va passar al show de l'Angels Casas,... vaja un munt de coses.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

XD si va ser bonissim!!!!!
xo crec q el programa es va desmadrar bastant i van fer coses q francament no calien...........
com ara el combat d boxa entre el santi i el corbatxo..... era penos.....
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Es pot dir que jo he vist tota la història del TV3, i millor encara, també tota la historia del canal 33... ...de fet poca cosa recordo dels començaments, sobretot la Mari Pau Huguet que feia un programa penós als migdies on hi havia un concurs.
Jo no vaig veure el programa aquest, però fa dies que per el canal 33 fan la màquina del temps i està força bé, repeteixen entrevistes etc... ...vaig veure una entrevista que feia Josep Ma Espinàs al Coromines. Força bé diria jo...

Ps.: El corbacho i el Millan SEMPRE fan pena. Sobretot el Millán, al corbacho se'l veu penós i poca cosa més el pobre, però es que el millan es fa el pena i encara es creix ell mateix.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Però alló del combat de boxa ja no era del programa "Aquest any 20" en sí, era de l'"A Pel". A mi el Corbacho i el Santi m'agraden quan no exageren massa, les coses que fan al començament de l'A pel, com lo de la boxa el dia passat, si que trobo que sobren.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

A mi saber la història de TV3 m'encanta, encara que quan va començar jo no haguès nascut.. però només mirant els programes que fan per cap d'any ja t'enteres de tot, i veus com han canviat les cares, els programmes... :) :)
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

a mi em va agradar molt el museu del TV3,
MAI NO M'HAURIA IMAGINAT KE AKELLA ERA LA CARA KE FEIA EL KE PRESENTA ELS PROGRAMES I LES PEL·LÍCULES AL TV3!!!!!
i lo de les restes de la mare del Tomàtic va ser l'hòstia.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

sicerament, lo millo va ser lu dl tanga dl petri XD
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

"Petrillons" XD
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

A mi el k em va fer pena va ser no poder nar al cuncert d l'obrint pas.........

PD:aixo tu dedicu lonia:
avui no son dies x parlar d pau, avui no son dies d mirar-se als ulls i callar.....

PD2:u sentu x les desviades d tema....... :p
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Jo com mai he anat a cap concert...

"S'obren ferides al camp dels vençuts" no era així?
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants