IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Inuyasha: K3!

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Inuyasha: K3!

Entrada Autor: Esbotzegat »

Inu-Yasha al K3!!! Ja n'han comprat els drets de la primera temporada (o sigui 26 capítols) i suposo que aviat ho emetran... ^^
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 08/09/2004 a les 17:28, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

viska!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja a costat eh!!!!!!!!!!!!!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

sembla q el k3 esta començant a possar moltes series nover ^_^
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

ara falta q treguin shin chan
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

xii sisplau que o tregin ya que caaaansaa, per cert cuans epis te inuyasha¿?
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Moltíssims, encara és una sèrie oberta, però de moment només n'han comprat una temporada (fixa't que de mangas n'hi ha 30 de moment, o sigui que imagina...)
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

mmm... ...crec que hauré de començar a mirar el K3 aquest... ...pulu que es veu passen moltes sèries...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

:o no mires el K3?

Bé, tornant al tema de Inu-Yasha crec que és una tonteria demanar 26 capítols, només. La gent llavors començarà a demanar i a demanar més capítols i es cabrejaran... si amb Conan, de 80 capítols la primera compra, ja es van mosquejar...
Txell
Entrades: 8
Membre des de: 07/07/2003 a les 22:11
Ubicació: la hípica

Entrada Autor: Txell »

Doncs ara que ja han començat a emetre la serie a mi m'agrada molt, i, a part m'agrada molt la "relació" que mantenen la Kagome i l'Inuyasha.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

jejeje, sip. m'agrada molt les lluites, es mouen amb molta llibertat.
i em fa riure molt, a mi també m'agradaria poder tocar-li les orellllesssssssss!!!!!!!!!!!!
però... no penseu ke la mare del inuyasha porta massa kimonos junts a la vegada??? ke no té calor??
ah,!! i una cosa més:
AJEURE!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
nurikotb
Entrades: 112
Membre des de: 16/01/2004 a les 21:37
Ubicació: Aquí... xD
Contacta:

Entrada Autor: nurikotb »

M'encanta! És el meu anime preferit. Pel meu gust, l'anime està millor que el manga, i m'estic baixant episodis!! ^^
[url]http://www.geocities.com/juegui_no_uchi[/url]
[url]http://usuarios.lycos.es/inuyashaparadise[/url]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

[Jo també col·laboro en la campanya: "Ajuda'm! Recupera posts antics!"]

No trobeu que amb la nova tanda de capítols que han comprat l'estan cagant, i molt? Deixant de banda el tema "ending amb la música d'un altre ending", la traducció dels nous capítols... no quadra amb la d'abans.

Què vol dir "recuperar els trossos dels quatre esperits"? Per què la Tessaiga ara es diu "ullal de ferro"? Començo a tenir por... aviat la Sango llançarà un "boomerang ossi", i ves no resulti que la Kikyô en comptes de fletxes té "dianes sagrades"  :x (com desgraciïn la Kikyô els putejaré de totes, totes).
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Vaja, jo només vaig veure una part del primer dels nous capítols, i vaig sentir "la bola dels quatre esperits"... La bola? xD De drac? xD Imagino que deuen haver canviat de traductor, els molt idiotes... La veritat és que en això dels atacs i noms el millor és deixar el nom original (no em puc imaginar Naruto al K3 dient "Tècnica de replicació de les ombres" xDD)

En fi, què hi farem... Sempre podem baixar-nos-la subtitulada :prrt:
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

I una cosa...sóc jo o la veu de la Sango l'han canviat? Perquè no em sona igual ^^U
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No no, la Sango és la mateixa, continua sent la Joel mulachs.

És veritat, també recordo que van dir bola xD Primer bola, després "quatre esperits" directament... >_<
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

I en Miroku ja diu sempre el "forat del vent".  :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

És veritat, jo també fa dies que ho estic pensant, i a part de dir espasa de ferro, també anomenen l'atac de l'Inu-Yasha "ungles d'acer". Com ho poden canviar d'aquesta manera? Si al principi no traduien els noms, ara, encara que canvïn el traductor, tampoc no ho haurien de fer. Quin desastre XD
I a més diuen monstres enlloc de dimonis... de fet la paraula dimoni em sembla que encara no l'he sentida en els nous capítols >_<
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ungles d'acer? Doncs no m'hi vaig fixar, però em sembla fatal. Espero que ho arreglin això... >_< A més, l'adaptador de diàlegs em penso que és el mateix... les adaptacions són del mateix estil. Dic jo que o traductor o adaptador, un dels dos, ha de ser el mateix... en qualsevol cas, ningú de l'estudi es recorda de com se deien les armes ni res de res per poder-los avisar i corregir-ho?

Una altra cosa que ja havien fet malament abans... i que tornen a repetir... és el pobre bitxo de la Sango, en/na Kirara xD Ja en els primers capítols li canviaven de sexe... doncs ara continuen fent-ho! En fi, que s'ho facin mirar. "Reflexionem-hi, si us plau".
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

però ké es?? mascle o femella??? eske jo encara no m'he assabentat...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No ho sé, potser quan és petit és femella i quan creix és mascle xD No sap, no contesta  :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants