IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Hernan Fernández

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Hernan Fernández

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Mon2 ha escrit:Hola!

L'Hernán tb és un dels meus actors preferits. També m'agrada molt la seva veu, perquè és com de xicot dolç i "malparit" alhora, per la qual cosa trobo que té una veu molt versàtil. Ara bé, trobo que se li escauen més papers de dolent que de tros de pa... pel puntet aquest de "malparit" que té la seva veu. Hernán, si llegeixes això, bon rotllo, eh? En castellà la veritat és que se l'ha sentit poc. Esperem que a la segona part de "El Señor de los Anillos" en Pippin tingui més conversa i el poguem sentir millor.

Pos mira, ahir vaig tenir una "decepció" (estic exagerant moooooolt) amb FY perquè m'esperava que en Tasuki el fes l'Hernán... i resulta que el fa el Jaume Villanueva. També té una veu original el Jaume... em fa gràcia pq quan vol cridar sembla que li falti la veu... perquè té aquell toc com d'afònic... sabeu què vull dir??

En fi, res més. A reveure!
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Llavors ve quan jo dic que trobo que està bé. M'agrada perquè fa com una espècie de galls o una cosa així... com si fes en una paraula tres tons diferent (o algo així, no sé com es diu XD) i que per això m'agrada, sobre tot quanf a de nen.
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Mon2 ha escrit:Hola!

Ho he comentat al 3xl i tb vull que en "quedi constància" a aquí. Tot ha vingut pq avui he vist un capítol de YYH en castellà i he comparat els Koenma's.

I la conclusió és que m'agrada més el de l'Hernán. Em fa més gràcia, pq li dóna veu de nen repipi malcriat... no sé si m'explico. Queda molt bé amb el personatge, tan petitonet i bastant sobrat, tot s'ha de dir...
Molt millor que en castellà. A més, em fa ràbia que sempre els nens els doblin noies. A més en aquest cas trobo que la veu està molt encertada; hi queda molt bé. A veure si serveix de precedent...

A reveure!
(Oi que es fa extrany posar els missatges així? XD)
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

a mi l'Hernan es el meu doblador preferit, no se kom su fa pro els meus 3 personatges preferits els dobla ell:
en wolfwood
en hiji hattori
en koemma
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sip. Sempra dobla personatges carismàtics ^^
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

jeje tens rao.
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants