IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

¡problema! snif...

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Respon
karura amb problemes

¡problema! snif...

Entrada Autor: karura amb problemes »

eiii... soc la karura. ke perke no stic registrada?? dons pk no se la contrasenya xDDD em va pasar aixo:
1 amic em va venir a buscar ahir x a les 12 dl migdia ke si li podia deixar uns deures, jo era ficant la contrasenya en akesta web i me la va veure, llavors jo vai al perfil i la canvio, i kuan li dono a trametre pos sem clava, torno a entrar a la web i cap d les 2 contrasenyes em vaaaa :cry: :cry: i estik com desesperada, pk a sobre no puk reclamar la contrasenya pk el meu correu ke tink apuntat en el perfil ultimament no em va (no se si numes em pasa a mi o ke pasa) pk li dono a "eliminar" i no m fa re. i tink el compte d correu en estat critic i no puk tenir + misatges i nkara ke la demani no m'arribara re buuaaaaa :cry:

ke faaaiiiii???????????
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

feste una altre konta d korreu o registret am un altre nik (XD no+ son ideies)
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
karura amb problemes

Entrada Autor: karura amb problemes »

home registrarse 1 altra vegada es 1 pal... i si em fai 1 altre conte d correu no m servira d re pk no puc anar a perfil i actualitzarlo si no se la contrasenya! :cry: em semlba ke l'unic remei sera turnar a registrar... snif...
karura sense problemes

Entrada Autor: karura sense problemes »

osti... no fotis ke ara l hotmail funciona... i jo aki fent el pena kina vergonya! be almenys ja u tink solucionat ara reclamo la contrasenya i prdo x haver montat 1 espectacle eh? xD
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

es= n paxa re
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
CHUN_LI
Entrades: 13
Membre des de: 08/03/2004 a les 19:02

l first message d nekow & Chuni-li

Entrada Autor: CHUN_LI »

hoooooooolllllllllllaaaaaaaaaaaa!! Hi!! k kom va? dspres d'1 llarga spera, aki arriben les lokes d turnu!! venin disposats a paraionejar am vosaltres!!
Sorry, sm neko i chun-li (per fí)
Chun-li: xdo sk 1 impresentable!! no e pogut kontestar abans xk podriem dir k vaig teniir 1 problem teknik!! :wink: digueume kurta xo s k enkara no se kontetar, x aixo e fotut el miss x l primer llok k e pillat. spero no tardar tant a kontestar!! bye!!!
Nekow dice: Eiee!! s q stem ocupadissimes!!! Us enyorem molto! buuuu!!!! a x cert, en kotarin s .... un MALAPECURU!!!--- ens va dexa tirades!!!! cony de nen! eso no t lo perdono jamais! po bueno, xo ja s aiga pasada.... he he... pero la venganza sigue en pie! ha ha ah!!! :twisted: Dewcha patufots dl meu curazo!!! hi hi stic Lok 8)
Chun-li: ei kotaro!! ten rekords dl koncept dvd i komik! ehem...piensa k tu tienes algo k me pertenece :x ehemm, x sort tink 1ns kanvis d'humor k no maguanto ji ji ji :P . Im very hapy today i nada m lo puede stropear, ni tan solo tu kotaro, o potser si.... weno.. the chemist say that this night is the last night. Tkimasu !! nkantadas d paranoiejar 1 rato am vosaltres. :oops:

:P :P :P
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

XDDDDDDDDDDDD!!! jo d malapecuru re! espavilat alora d contestar!
hem... el dvd esta segrestat... si el vols... PAGA!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ai kotarochanet... ke dolentet, ke ja fas xantatges com la sound, ejjejee
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Koenma&Rukawa_No_Miko

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

TT_TT no em funkaaa!! me kambiat el nik i nu maccepta la kontrasenyaaaa T_T pobre de miii!!! k faii???
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

ia taa!!! no men rekordava k a laltre ordinado (el vei po k i vos feç..) u tenia registrat pk sempre i anes XDD ara i nire desdaki i des de laltre intentare mira k paxa
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants