IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Fushigiiiii

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Fushigiiiii

Entrada Autor: Esbotzegat »

és la meva sèrie preferidaaaa ^_^ i suposo que agrada a molta gent, perquè en el fòrum anterior, Fushigi era el subfòrum amb més èxit...

Per què m'agrada? No ho sé. Suposo que una mica per tot. I a vosaltres?
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

doncs mira no tinc ni idea per que a mi aquestes series no solen agradarme gaire :P suposu que es per l'historia que conta osigui lo dels deus y tal y per que en nakago y els altres son uns dolents molt currats ara que els protas (miaka y tamahome) son masa tipics y u espetllen tot :P

a vere cuan fan lo de els de byako que son els que mes m'agraden jujjuuj
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

a mi xq va ser la serie q va fer q m'agrades el manga i mi aficiones!!!!!!!!!!
mira tu q ve!!!!!!!!

LI DEC MOLTES COSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^ o_Ô
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

jooo!!
jo no ne vist gaires capitols, tampoc es la meva serie prefe..., pero...
(jooo, tothom sap q la meva serie prefe es "angelic layer"!!, pero conec tants pocs aficionats q ara em sento marginat)
ISNIF, SNIF, SNIF

(jejeje, per aqsta actuacio em mereixeria l'oscar, ijijiji)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Fushigi

Entrada Autor: skynet_ent »

Em sento una mica com el Kotaru-chan... ...no he vist gaires capítols, però no és la sèrie que m'agrada més.
Tampoc és l'estil de dibuix que més em fascina però què hi farem. No totes les sèries poden ser extraordinàries.
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

yo tb diria una altra serie kom a preferida pero..aki es preguntaba k ens sembla fushigi jeje
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

La veritat es que si m'agrada Fushigi Yuugi es principalment pels dolents, en Nakago, etc.
No ho sé.. és un anime que combina misteri, emoció.. una miqueta de tot. Sobretot crec que ens agrada perquè els personatges estan molt ben pensats i tenen una personalitat molt definida i profunda.
(Ui, com a quedat això...)
[Kirara]& [*Inuyasha*
Entrades: 4
Membre des de: 18/12/2006 a les 17:48

Entrada Autor: [Kirara]& [*Inuyasha* »

jo no e vist gaires capitols, pro a mi m'agrada molt la serie, sobretot els endings (encara k alguns es pasen de llargs...) I de personatges... um... doncs el meu preferit es en Tasuki, Tama, Hotohori... sk tots son tan waposss!!! k no se pas triarne 1!! xD, pro dels dolents si k o tinc molt clar ki m'agrada... en Nakago!! es tan... tan... tan k me encanta, ames, tmb sta molt wapo akest! y els germans Suboshi y amiboshi!! pro akestos ja no tant... jeje
La serie jo pensu k sta molt be, xk parla de deus imaginaris y una istoria tan romantica com misteriosa :D pro tot i aixi, no es la meva preferida eh?? xD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants