IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

orphen!!!!

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

nu se, suposu ke s'eskriu mb "h".

sip a mi m'agrada mol kuan s'obren totes les flors d cop es precios. I mb els automates alla fets pols xDDD
El divendres tb van ser mol bonics els records d l'orphen mb l'azalea... L'unic ke no kedava b era la veu d l'oprhen xDDD era mol + petit i mb la veu d gran xD ¬¬ segurament no hi havia pasta x pagar 1 altre doblador...

els meus preferits son en Childman i l'Azalea jeje
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Sii, jo tb vaig pensar-ho l'ho de la veu, pro tp costa tant fer-la una mica més d nen, k semblava k no parles ell.. Jo ske entre l'anime i l manga m lio, pk numés ho veig a trossos xD Pro em sembla k en el manga passa lu dl final al principi o alguna cosa rara x mi xD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

si wenu allo d la transformacio... xo sera millor ke 1er m'akabi d cumprar ls mangues i els llegeixi xDD despres ja veurem... jiji si vols tels deixu hermi x numes 5 euros el manga xDDD es broma :wink:
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

:evil: :evil: :evil: EIIIII fa dies ke numes fiken tenis en comptes d'orphen!!!!! no hia dret... :cry: algu sap kuan s'acaba aixo dl tenis???¿???
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

nu se...... xo avui aixo de les lletres a sota d la pantalla mentres feien orphen m'a tocat una mika la pera............
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

jeje m sembla mol b uns dies ke no hi soc i m'abandoneu l tema...xDD

el capitul dl divendres es el millor!!!!!! jo eske m'emocionu xDDD m vai pusar a plorar i tot jeje i aixo ke no soc gaire sentimental

el dilluns no sere a ksa esperu ke la gravacio funcioni i pudre veure el capitul xq a la 1a emisio d la serie tampok hi vai ser i mel vai perdre :cry:
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

yuki_14 ha escrit:nu se...... xo avui aixo de les lletres a sota d la pantalla mentres feien orphen m'a tocat una mika la pera............
Quines lletres???!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

yuki_14 ha escrit:nu se...... xo avui aixo de les lletres a sota d la pantalla mentres feien orphen m'a tocat una mika la pera............
Quines lletres???!
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

IN CRE I BLE!

Fan Orphen a la BTV!!  :shock:

Aquesta gent cada cop s'ho munta millor però... D'on treuen tanta pasta??? Dels ciutadans de Barna??? Doncs ja els val!! >__< que la treguin ara mateix, i que em donguin a mi el cost, tu! XDD
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jeje, potser cada cop anirà a millor, no? ^-^
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Amb lo cutre que és BTV, no és gaire difícil millorar-la... xD

El que passa és que jo ja l'havia gravada del K3. Cabrons... si ho arribo a saber m'espero, que la senyal de BTV és infinitament millor que la del K3 xD El que no m'agrada és que sempre apareix l'hora... Quan fan sèries i tal, podrien treure-la o, si més no, amagar-la. Coi! I si ho gravo, què? Perquè si ho miro gravat quan són les 10 de la nit i veig l'hora que posa 19.30, doncs em perdo xD

En fi, un punt a favor per BTV ;)

Recordem animes en català que han passat: Azuki, Lamu, Sailor Moon, Orphen...
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

A poc a poc es van modernitzant i van posant animes més "recents" XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 60 visitants