IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

En Sheikah va a comprar CDs

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

En Sheikah va a comprar CDs

Entrada Autor: Esbotzegat »

...weno, resulta que he anat a comprar còmics. Avui he nat al Continuarà. I he vist uns CDs per allà i he pensat: home, pos podries comprar-ne de tant ent ant. I com que valien 15 €, he pensat: prou barat. (Pensem que eren CDs japonesos).

Problema? Que són còpies. Com que els veia tan perfectes he pensat que eren japos. Pos noooooooo senyor. Eren xinesos ¬¬ no sé com s'ho foten però els hi queden unes còpies perfectes als xinos. O potser són com una sucursal de la discogràfica... xD Però el de la peli d'Inuyasha en comptes de ser de l'Avex Mode era de "Smile Records" i sortia un careto comrient en plan :feliç: XDDDDD (i per colmo protegit contra còpia ¬¬ pff)

Total que no em penso comprar més CDs sense tenir del tot fixat que ni estan protegits contra còpies i sempre i quan siguin japonesos. Ja em fixaré bé xD
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

el continuarà esta a via laietana no? hi vai ana latre dia tb pro kom ke no puc baxa a bcn gaire sovin i no mi puk esta gaire ratu kuan la vai troba nomes vai teni tems dagafa un artbook i els 2 de lawfull drug pk sino sen anava la teisa (l'autobus ke va kap olot) ara tik fen una llista
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

uoooh! yo el continuara el tinc propet de caseta (nurmalmen i vaig xino-xano xD) pero ara fa força k no hi vaig...U_U'
el presupost no em dona x gaire :cry: xD jeje!
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

a mi nurmalmen em passa el matex
em sembla ke aparti dara mirare b els cd ke em kompru pk no es plan de kompra cds xinus kuan son kansons japoneses
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Jo vaig al Cosmic, ke és al carrer Castillejos, just a baix de casa meva, i allà ja em coneixen i em saluden quan em veuen, però encara no he aconseguit ke em descomptin res XDDDDDDDD
Allà hi ha una pila de cd's de bandes sonores, i akestes si ke són japos. Però jo no m'he comprat cap, no m'interessen.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: En Sheikah va a comprar CDs

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:Però el de la peli d'Inuyasha en comptes de ser de l'Avex Mode era de "Smile Records" i sortia un careto comrient en plan :feliç: XDDDDD (i per colmo protegit contra còpia ¬¬ pff)
Mitel! xDD Doncs, hum... el que em vaig comprar al Saló d'Inuyasha (l'OST 2) també era de Smile... I en canvi no vaig tenir problemes per copiar-lo... Però sí, il·legalitat total, s'ha d'anar amb compte xD A més, són tan fastigosos que van canviar el llibret de les cançons (de 18 pàgines de l'original ho van deixar en 8 v_v) i la caràtula del CD (la del disc, que era blava, i enlloc d'això hi havia una imatge...)

Almenys amb el de Fushigi Yûgi Best Vocal Collection no em van timar... o això suposo xD

No sé, en tema de CDs no en tinc ni idea, però en DVDs hi ha una gran diferència de preu... i, qui no se'ls compra pirates... Per exemple, la primera pel·li d'Inuyasha val de manera legal uns 45€... En canvi, comprant-la a Hong-Kong, pirata, val menys de 6,5€... és increïble la diferència. I a més amb garantia de no-defectuositat i tal... vaja, que qualsevol s'hi resisteix...

Les empreses s'hi haurien d'esmerar més i rebaixar una mica els preus... dic jo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Això dels CDs és molt fort. Aquí la diferència la trobem en que un CD japonès et costa uns 30 € o més. Un xinès, 15. Però, a Xina? XD Al meu institut hi va un noi xinès, que em va dir que Xina es va comprar el CD de la Britney Spears, pirata evidentment, però de bona qualitat (no com el top manta d'aquí). Sabeu quan li va costar? L'equivalent a 200 pts.

Jocs de la Game Boy? Per 600 pts es va fer amb tres cartutxos. Un era multipokémon (totes les edicions antigues -vermella, blava, groga i la verda tb-, inclosa el trading card) i funcionava perfectament. Ushigi-ka.
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 13/07/2004 a les 12:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

uuyyy akests xinus.... si no fos tan lluny hi faria 1 escapadeta d tant en tant x comprar kses pirates i tornar xDDDD
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
nurikotb
Entrades: 112
Membre des de: 16/01/2004 a les 21:37
Ubicació: Aquí... xD
Contacta:

Entrada Autor: nurikotb »

Diuen que al Continuará i al Chunichi ho compren tot de segona mà o fan CDs pirata. Després ho deixen tot tan bé que sembla que sigui nou. ¬¬
A un li va passar que va comprar un artbook, i el plàstic que envoltava l'artbook estava ficat per dintre de les pàgines, arrugant-les. Quina manera de enganyar la gent!
[url]http://www.geocities.com/juegui_no_uchi[/url]
[url]http://usuarios.lycos.es/inuyashaparadise[/url]
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

És que en el tema de còpies s'ha d'anar amb "cuidadu", a no ser que necessitis una pel·li per fer coses rares (vegi's el cas Ereza i la subtitulació) és més fàcil descarregar-la d'Internet, la iguals que una BSO, surt més a compte i més barat (especially si la família paga els discos i la connexió a Inet... xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ait ha escrit:a no ser que necessitis una pel·li per fer coses rares (vegi's el cas Ereza i la subtitulació) és més fàcil descarregar-la d'Internet
I et penses que no ho hauria fet, si tingués una connexió "normal"? xD Així m'hauria estalviat l'anunci fastigós a la 1a pel·li d'Inu...
Ait ha escrit:(especially si la família paga els discos i la connexió a Inet... xD
Sí, perquè si no, potser ni navegaria per Internet xD (vegi's el cas Ereza i la pobresa xD)
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Jo tampoc no ho faria si no m'ho pagassin, perquè ma economia no s'ho pot permetre. Que tu no ets l'únic pobre, eh... xD

I per cert, de quin anunci de la 1a pel·li parles??
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs que al principi de la pel·li hi surt un "anunci" dels que van fer el DVD xD
Surt alguna cosa així:

web page: www.taltal.org
e-mail blabla@taltal.org

...amb una lletra de color verd i bastant gros... fa fàstic :cry:
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Mira que fer publicitat d'uns merdes... xD. Vares tallar la publi o què?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

No es pot tallar v_v Està sobreimpresa damunt de la pel·lícula...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Mmm... i no has pogut fotre-hi una imatge a sobre tapant-ho? Amb el virtual dub se n'hi poden posar, i com que això de fer *empalmes i tal ho domines... xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, i què hi poso? "Aquesta és una imatge per tapar la publicitat"? xD O hi poso un requadre negre estil TVC? Prefereixo deixar-ho tal qual i mira...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No, però pots posar una imatge de l'Inuyasha o alguna cosa així. A maldonades (¿?) pots posar la teva publicitat a sobre i així evites fer destrosses posteriors.

(gastem estret de banda *_*)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

No... la pel·li ja fa dies que està acabada i desada en 2 CDs. No ha quedat perfecta, es nota la compressió en algunes escenes, alguns subtítols estan lleugerament desincronitzats, però després que la meitat de la feina que vaig fer (revisar-ho 2 vegades) hagi estat inútil (ja que vaig haver de re-ripejar el DVD i van canviar algunes coses, ja simplement passo de seguir-m'hi matant... crec que ha quedat bastant bé per ser el primer llançament "oficial" de CatSub, i a qui no li agradi, que es foti... Jo passo de passar-me 12 hores més comprimint i revisant. Així es queda.

PS: Ara li he fet una remirada ràpida... i no està tan malament, tampoc... El que sempre m'he preguntat és... per què els subtítols originals (els japonesos, la lletra) de l'ending estan mal sincronitzats...?
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Vols dir els que fiquen en acabar la pel·li per la cançó de tancament? Deu ser l'únic cas... a la sèrie si més no estan tots ben sincronitzats, i tinc tots els openings i endings... i no conec d'altres sèries en què passi... o és un afegit del dvd?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 54 visitants