IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Fire emblem

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Fire emblem

Entrada Autor: Esbotzegat »

Algú ha jugat a aquest joc? És genial. És un joc de rol i estratègia en què has de dirigir un grup de soldats, mags i d'altres i carregar-te els dolents. Home, dit així no té gaire gràcia, però està bastant bé. Well, era per saber si algú el té, ja està xD
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 31/07/2004 a les 12:35, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

>>> Macs?
Doncs jo no el tinc però deu ser interessant si surten "macs" i aquestes coses XD ^_^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Uhm? Macs? "Quixixu?"
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

En lloc de macs podrien posar PCs... xD

En fi... el Fire Emblem aquest suposo que no serà estil Finla Fantasy Tactics, oi? D'aquells que et surt un "tauler" i has d'anar-te apropant als enemics i tal... Aquests jocs els odio :twisted: És que jo això de l'estratègia... :? No seria pas un bon estratega, no xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ah, doncs més o menys ve a ser això... però diferent. I t'asseguro que a mi aquesta mena de jocs no m'agraden gaire... però aquest *_* i a més el final és guapíssim... l'explicaria però faria un espòiler® i a més com que ningú hi ha jugat no serviria de res... però és que ** aishhhhhhh i el disseny de personatges és genial, i la música tb... jur *_*
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

woo io i e jugat po ToT tava a noseon i em van borra el jok ToT axo passa x fe lu k no sa de fe am lordinado
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

ai caram, dons ja k en parleu tan be s'aurà de provar!! :wink: jejejee
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Proveu-lo, proveu-lo... jji

Per cert, porto tot el dematí intentant passar-me el capítol final però és impossible... me'ls maten tots, tots... abans he estat a punt de passar-me'l però m'han matat l'Eliwood... sniff... (ú_ù)

Well, resulta que en aquest joc et poden matar els personatges, i si te'ls maten desapareixen del mapa i no tornen (no, aquí no ressusciten com sol passar, xD), però si et maten un lord (Eliwood, Lyn o Hector) kaput...

Per cert, que en una pantalla em van matar la Louise, que estava casada amb en Pent, i el molt -18- c**** del Pent se'n va anar amb ella... per no deixar-la sola... i vaig haver de tornar a començar el capítol, que escolta, el Pent és dels millors jugadors que tinc.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

q tas comprat el d GBA shiekah?? jo no hi he jugat a cap pero e vist q sta força be i ames els comentaris dls jugadors jard d la saga q conec son molt bons... per lo q s veu es un gran venedor alla al japo i ara surtira un d nou per la GC...^^ si macaba agradant mel pillare segur:P

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Uhm, Fire Emblem per a la Game Cube? S'exportarà cap aquí? És que de Fire Emblem n'hi ha uns quants...
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

si ja se q ni ha uns cuants..:P d momnet no crec q els primers vinguin cap aki ni tan sols d GBA, crec q van per el sete capitol i nomes n'han portat un XD pero el d GC crec q aber llegit q arribaria a occident tb...:) ... i aket nadal pikmin 2, tales of symphonia, baten kaitos, buf..!!! uns cuants nse si tindre pasta XD

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs si arriba cap aquí, pots estar-ne ben segur, que me l'enduré cap a casa XD

Els primers dubto que arribin mai... o potser sí, qui sap, com que ara se'ls ha donat per editar jocs antics... (bé, ja fa un temps que ho fan... xD)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

aragorn i su cube ha escrit:i aket nadal pikmin 2, tales of symphonia, baten kaitos, buf..!!! uns cuants nse si tindre pasta XD
Tales of Symphonia? :alucino: És de la saga dels Tales of Phantasia? Si és així, aquest anirà "cap a la saca"... :angel: Si em queden quartos en aquelles èpoques de l'any, clar... xD
Imatge
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

si ereza, es d la saga Tales of.... el phantasia es com el subtitul d la saga (per exemple el ocarina of time dl primer zelda 64;) ) i a occident es exclusiu per GC mentre q al japo surtira akest i 2 mes d la saga tales of per PS2 pero es qdaran alla XDXD

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Pel que dieu Fire Emblem pot estar bé, sembla interessant. Potser el provo a veure com va...tot i que jo d'estratega no en tinc gaire :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Weno, jo tampoc no en tenia gaire idea, però ves per on m'ha encantat el joc XD

Si et vols baixar la rom, pensa que haurà de ser en un idioma que coneguis, si no, ho tindràs magre per entendre res xD
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Si vols descarregar-te la ROM del Fire Emblem, aquí te deix un enllaç (vigila, ocupa 11'59 mB):

http://www.expert-gamers.com/linkergbat ... blem_E.zip

I si vols un emulador en català te puc passar el VisualBoyAdvance (a great emulator) que vaig traduir a un idioma més... nostrat, diguéssim xD.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

aragorn i su cube ha escrit:mentre q al japo surtira akest i 2 mes d la saga tales of per PS2 pero es qdaran alla XDXD
Bé, ja s'hi poden quedar, com que no tinc la PS2... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo estic pensant comprar la PS2, espero a veure si cau xl aniversari (G) (xo encara kda molt :roll: ). Me la recomeneu? A mi m fa ilu el joc de Hack.
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Gràcies per l'enllaç Ait! Tot i que no em baixa bé la ROM... :O.O?: Jo que tenia il·lusió per jugar-hi... :cry:
De totes maneres, no et faria res passar-me l'emulador en català que dius? Gràcies per tot :wink:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants