IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Aprendre japonès

Si us agrada la cultura japonesa, en aquest fòrum hi podreu comentar de tot: des de la llengua fins a la música, passant per la cultura més tradicional i la modernitat més incipient.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Aprendre japonès

Entrada Autor: Ran »

Quina llàstima que les vacances siguin tan curtes :cry: Ara que ja començare l'institut em serà impossible continuar estudiant japonès.
Com que no em deixen anar a cap curs sóc autodidacta (tot i que és complicat), mai n'arribes a saber-ne prou ja que no tens un professor que et vagi guiant. Dels que sabeu l'idioma em podeu dir on heu anat per aprendre'l?
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

jo no e tingut akesta sort (encara n'estic aprenent) i tmb soc autodidacta XDDDD m'ensurto com puc, pro no es el mateix si et guia algú k en sap...es mol millor!!
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Jo em vaig deixar embolicar per una amiga (la meva companya d'anglès) que se volia apuntar a japonès... i jo, amb ella... xD. Va trobar un anunci al Norma Còmics de Palma i una japonesa ens feia classes particulars a ella, a una amiga seva i a mi.
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

io tb sok autodidakta po vui klasses a vere si ñlany k b puk
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

El meu problema és trobar un lloc on m'en puguin ensenyar...¬¬U tot i que em sembla que en tot Sabadell només hi ha una Acadèmia de Llengues :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo tinc entès que a la Universitat pots optar per anar a classes de japonès... al menys si has triat la via de lletres. No tinc ni idea de com va, però si és possible, sens dubte triaré fer japonès.
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

joooo.... TT_TT i els d ciències que?!!! :(
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

ToT es vritaaatt k io tb fai cienciees!! (el meu pare mi va apunta XDD era o se antropologa o se casadora de cocodrils xro en mamifers o sigi k...)
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs potser hi ha alguna possibilitat d'apuntar-se a japonès a la uni... de fet, hi ha tantes coses rares, que no m'estranyaria xD

No obstant... jo prefereixo el mètode autodidacta... fas quan et va bé o en tens ganes, no tens pressió i no has de pagar a ningú... Clar que cal tenir temps xD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

També tens raó, així no tens l'obligació d'anar a una hora determinada.
A més, la universitat ja és prou complicada...tot i que si t'hi veus en cor... ¬¬U jo personalment a la carrera que agafaré no hi vull afegir més coses que ja és prou difícil sortir-se'n n_nU
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ei, quina carrera faràs? Per cert, jo us puc assegurar que a la UIB no hi ha japonès ni de conya xD. Ahm, i és veure-s'hi AMB cor xD.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs faré la carrera de Veterinària, m'encanten els animals n_n
Ehm, gràcies per corregir-me Ait.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Veterinària... Jo conec una persona que volia fer veterinària fins que va topar amb Física i Química, ara s'ha passat a lletres a la força per "inapta" més que inepta xD... Jo mira que sóc de lletres (i amb l'excepció de la literatura que no soporto que me la donin com a classes d'història) però FiQ de 4t d'ESO me va sembla facilet...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ehm...jo tampoc puc dir que Física sigui el meu fort...tot i que Química ja és una altra cosa xD. Però sempre he pensat que, encara que hi hagi alguna cosa que no t'agrada, sempre has de tenir present allò que vols aconseguir o allà on vols arribar.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ereza ha escrit:No obstant... jo prefereixo el mètode autodidacta... fas quan et va bé o en tens ganes, no tens pressió i no has de pagar a ningú... Clar que cal tenir temps xD
No... al menys a mi això no em va... és impossible que agafi un llibre i em posi a estudiar nihongo XDD Si vaig a classes, sé que hi hauré d'anar per força i que em faran fer examens i hauré d'estudiar-ho... i així encara n'aprendré. El mètode autodidacta té l'avantatge que t'hi fiques quan vols (en el meu cas, MAI (del llibre Nihongo en viñetas del Bernabé només he arribat a la 5a unitat... xD)) però no aprens gaire...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:el llibre Nihongo en viñetas del Bernabé només he arribat a la 5a unitat... xD
Doncs jo potser només a la 4a... però algun dia m'hi posaré. Si no n'hi ha ganes, no es fa. De fet, m'hi volia posar aquest estiu, però entre la feina i l'ADSL ja passo xD
Sheikah ha escrit:és impossible que agafi un llibre i em posi a estudiar nihongo
Havies de veure'm a mi llevant-me a les 5 del matí per anar a visitar la pàgina de CJAPO... xD (d'on devia treure tantes ganes? :roll: )
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

A les 5 del matí? Doncs ja són ganes eh? Potser és la reacció d'un Ereza més aplicat xD
Jo la veritat no tinc llibres d'aquests( Nihongo en viñetas del Bernabé ni cap que s'hi assembli), més que res perquè tothom que els ha comprat diu que no serveixen per res i que no aprèns gaire xD I ja tenen raó si són ells els que l'han comprat. Tot i que, fer com faig jo (agafar la informació d'internet) no és gaire fiable que diguem...n_nU.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Però és més barata xDD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ran ha escrit:Potser és la reacció d'un Ereza més aplicat
Jo? Aplicat? xDD

Home, això que els llibres aquests no serveixin de res no és cert. Almenys jo ja he après alguna cosa... I Internet no està malament tampoc per obtenir informació... sempre que sigui de fonts fiables, i no de fòrums com aquest (no, nosaltres no som fiables xD). Ugh, anava a posar la web de CJAPO2, però veig que han tancat... :cry: Aquella web era genial, gràcies a ella em vaig aprendre tots els hiragana i katakana i un munt de coses més...
Imatge
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

jo am els llibres d nihongo en vinyetes si k he aprés coses (pero esq kuan m'hi poso, m'hi poso de debó XD) encara que a internet jo he vist moltes coses sobre vocabulari en japonés i altres, i algunes no concorden i acabes fet un embolic :? aixi k jo m'etimo més guiarme x els llibres en vista de ke cada web te versions diferents i ja no se de kina fiarme XDDD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants