IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Zelda no Densetsu i els nicks

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Respon
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

jajajaja. sheikah es el nom d una raça, mes ben dit d'una tribu de the legend of zelda. el nom dl personatge es sheik, l'alter-ego d la princessa zelda. tb sta impa, l'ultim supervivent d'aquesta raça (al Ocarina Of Time) pero nomes surt un parell d cops

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

¬¬ Ja ho sé, però el personatge es diu Sheik. Sheik és molt sec, així que jo li deia Sheika. I perquè quedi bé, li poso la H final. Així que Sheikah té origen del nom Sheik, encara que sigui la raça aquesta ^^U.

(Abans el meu nick era BigGoron :$)
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

el germa gran dl goron!!. xdD el d la espada grande aquella. es bo. pero jo conec un tio d vandal amb el matex nick q tu. i el tinc al msn pero no es conecta mai.

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

KIAAAAAAAAAAA!!!
Q US ANANEU DL TEMA!!!!!!!!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

et refereixes a mi amb lo de la espasa?
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

nye????
no, no!! em refereixo a en sheikah i l'aragorn!!! nanus q no es moment ni lloc per a parlar d legend of Zelda!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

cert XD a trencar el tema
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Jues jues, m'imagino al Sheikah amb unes tisores a les mans tot el dia! :D
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

macho!! aragorn!!! no podias acerlo mas largo??? nose eq cuando t acavas el mensaje... t qdas con ganas d segir leiendo
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doooncs a mi el The Wind Waker em sembla una porqueria, simplement per veure aquells dibuixos tan dolents en plan cartoons americans. Una cagada. No sé com deu ser el joc, però no me'l penso comprar (a part que tampoc tinc la NGC)

Nota de l'edició: corregides faltes d'ortografia ^^U
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 12/08/2004 a les 18:43, en total s’ha editat 1 vegada.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs jo hi vaig jugar un dia d'aquests a casa d'un amic i està força currat. Jo sí que me'l compraria ara que l'he vist en acció (abans, mai -em semblava un estil de dibuix molt cutre, com diu en Sheikah-)... però tampoc tinc Cube (i que n'hi ha per temps... tinc la maleïda costum de comprar-me les consoles quan se'ls acaba la vida útil -em vaig comprar la SNES al 1997-), o sigui que anem aclarits xD
Imatge
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

jo no em puc comprar cap... l'ultima q vaig tenir (la supr nes), el meu pare li va lallar tots els cables ¡TOTS!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Jordi, encara que no ho sembli, el TLOZ: The Wind Waker és un gran joc. Jo també trobava cutre l'apartat gràfic , però el joc té un no-sé-què especial que t'obliga a viciar-te, jo fins i tot el consider superior a l'Ocarina of Time.

PS: Comprau-vos una Nintendo GameCube!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ok. Compra-me-la tu. JO EN VULL UNA! Però m'ho gast tot en mangues. De fet vaig voler reservar l'edició del TLOZ:TWW sens tenir la NGC... XD si és que m'imagino que és un bon joc, però a vegades quan veig aquests gràfics... >____<

Saps si durarà gaire l'edició especial del joc?

moc això al fòrum de videojocs
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Buh... vols dir que en deuen quedar ja? xD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Mira, l'edició especial era de 400.000 còpies. I sí, com a mínim a Palma encara queden unes quantes.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

wa ja fot un any q ningu diu res XD aixi q aprofito l'ocassio per dirli an sheikah (si no ho sap ja q suposo q si pq sino vol dir q no sta a internet XD) q al passat E3 d los angeles van anunicar un nou joc d zelda, am uns grafics mes q impressionants i acollonadiors i van informar q el motor grafic era el mateix q el d el WW XD pero era modificat...:P algunes imatges al link;)( el joc esta molt verd ara mateix pero la demo q se va mostrar al E3 era un video editat i l'accio es en temps real es a dir q hi havia un tio jugant mentre el grababen les imatges o aixo van dir:S) :

http://www.zeldalegends.net/gallery/index.php?cat=86

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

En un any passen moltes coses xD Ja tinc la Game Cube i el Wind Waker... i és la òstia, realment. Tot i que l'he deixat a mitges... (Ës que no tinc tele on enxufar la consola XD)

Quant als gràfics aquests... són realment genials O_O
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

jeje io tb le dexat a mitjes pk a la tele no i kep re mes i sa denxufa avans el DVD el vidio i x vere la CNN (el meu pare XDD)
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

No és un joc per deixar a mitges, us aviso... xD. Jo el vaig deixar un mes de banda perquè se'm tiraven a sobre les avaluacions (i encara que aprovo sense estudiar sempre va bé concentrar-s'hi xD), però quan el vaig reprendre... fou glòria! xD.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants