IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Arc the lad a City TV

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Arc the lad a City TV

Entrada Autor: Esbotzegat »

No són tontos, a City TV... aprofitant que el K3 va deixar la sèrie tallada al 12è capítol, han decidit emetre-la... i els ha sortit bé, perquè, naturalment, jo la penso continuar veient per CityTV (si més no a partir del capítol 12).

S'emetrà cada dia a les 20.30, i es reemetrà a múltiples hores i diverses vegades... tot i que podrien haver-se esperat a emetre-la, fins que jo estigués a Barcelona. Aquí al poble es veu, però massa malament... de fet el vídeo no l'enganxa, o sigui que no ho podré gravar (ni ganes, que amb aquesta qualitat seria inhumà XD)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

City TV sempre repeteix les sèries que emeten i estan al cas de l'actualitat de les altres cadenes.
Bé, si a partir del 12è capítol ja has arribat a Barcelona la podràs continuar n_n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Oh, sí, adorem City TV!! I ja posats, si tan bons són, no els costaria res tenir una mica de consideració pel país (no, Catalunya no és igual a Barcelona) i ja posats augmentar una mica la qualitat del senyal perquè es pugués rebre com Déu mana...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Què vols esperar... són pobres, es passen el dia reemetent-ho tot... hi ha lloc de Barcelona on no es rep encara, i per fora de Barcelona van aprofitar el senyal d'emissió de Flaix TV a canvi de no-se-què... xD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Així m'agrada, gent intel·ligent a City TV. Ahir van emetre el capítol 26, és a dir, el darrer. Creia que avui emetrien el primer, però... no! Així m'agrada, que fotin sèries enmig d'agost perquè la gent que estigui de vacances no les pugui veure. Coi, que no sabeu que les sèries les hauríeu d'estrenar al setembre?

En fi, m'he quedat sense poder-la gravar, i mira que m'hauria agradat tindre-la... i com que van tallar la llum abans que comencés, el vídeo es va desprogramar i m'he quedat sense Arc.

En fi, espero que la reemetin... és que tindre gravats els 12 primers capítols i els 4 finals... doncs quasi que no XD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Sent com són els de City TV segur que la reemeten, i si és ara al setembre millor n_n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Jo també espero que la tornin a emetre, perquè vaig veure uns quants capítols "sueltos" i em va agradar, així que quan la tornin a posar la veuré ^^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo no la puc veure, que no m'arriba gens bé el senyal, però segur que quan la reemetin en Sheikah serà tan amable de passar-me-la... Oi? ^_*
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí...

És clar que la qualitat de la senyal de City... Iwal que el K3. Els canals que m'interessen són els que pitjor es veuen.

Vull tornar al poble, que allà tot es veu genial TT__TT (weno, City no, però ja programaria el vídeo).
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

Dons a mi tampoc se m'agafa..............
Pero no se suposa que ho pot veure tota catalunya? o almenys aixo es el que ens diuen a la publicitat.
Se suposa que hi estan compromesos a augmentar la qualitat del senyal........
pero mira, es veu que ens aurem de conformar a no rebre'l els de fora!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs a mi m'arriba molt bé la senyal.

Això dèu dependre de la zona n_nU tot i que és molest per a les persones a les que no els hi arriba bé.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ves, si agafo l'antena de la meva habitació, l'allargo, la faig passar pel mig del passadís i fins l'ordinador per gravar... però no's plan... ^^

Home, heu de pensar que és una cadena amb pocs recursos, que el senyal els hi van comprar als de FlaixTV i que si aquest senyal no arribava a gaires llocs doncs amb City igual... en fi, poc a poc ja creixeran.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

El més curiós és que el senyal de Flaix TV no emetia el que feien a la cadena xD Només apareixia un logo que deia "Cadena Local" durant tot el dia. El dia abans de canviar a City TV sí que van posar Flaix, però després ja City xD

I vaja, jo si jo fos propietari d'una televisió i hagués de gastar-me una pasta per ampliar la cobertura, sabent que d'aquí a 5 anys hauré de passar-me a la TDT i canviar totes les antenes, no ho faria xD O sigui, que "es veu a tot Catalunya", però no et diuen amb quina qualitat xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Això de la tele terrestre aquesta... explica'ns-ho bé que no ho entenc xD
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

És allò que està en probes al Maresme? O_o
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 67 visitants