IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

cançons eliminades

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
Gabriel

cançons eliminades

Entrada Autor: Gabriel »

M'agradaria saber com puc aconsseguir les cançons que han estat eliminades de la pagina i no son a l'edonkey o a l'emule, i també m'agradaria saber de on aconseguiu les cançons.

gracies
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Home, representa que algú les posa a l'emule... O aquesta era l'intenció... però esque fa tanta mandra... xD val, intentaré fer-ho pk sino ^_* (m'agrada com m'expresso xD)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, jo per l'eMule en tinc algun... La resta, si en Jordi es molesta a copiar l'elink i posar-lo a la web, ja n'hi hauria prou xD (sempre que després es connecti a l'eMule unes horetes... xD)

D'on les treu... suposo que la majoria de vegades de la TV :P
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Les cançons que penjo al Tenkû són totes gravades de la tele amb la Sakura (així es diu la meva capturadora de TV).

Però ves, ja ho dic jo que si us plau la gent les distribueixi per WinMX, Kazaa i eMule... i ningú ho fa. Jo per l'emule les solc tindre TOTES, les que estan penjades al Tenkû, les que ho han estat i les que encara no. De fet se n'han baixat unes quantes o sigui que suposo que es començaran a distribuir cada vegada més... però, és clar, el que no puc fer és tenir l'ordinador encès tot el dia i molt menys connectat a internet.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, però si posessis els elinks (també anomenats "Enllaços eD2K") no aniria malament, perquè si els han de buscar ells, vas llest xD Tan simple com anar a "Compartits", botó dret sobre el fitxer i "Copia l'enllaç eD2K (HTML)" i l'enganxes aquí.
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Personalment, les cançons que baixo les tinc a compartir, però no em puc passar 24 hores amb l'ordinador encès ^_^U
Em sembla que ja no puc col·laborar de cap altra forma.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Buè, si me'n recordo ho faré. El que passa és que les cançons que penjo a la web s'editen, i hi hauria dues versions diferents de les cançons >_< aish aish aish, això no pot ser. A partir d'ara no les compimiré!
sta Yamabuki
Entrades: 1
Membre des de: 04/05/2005 a les 13:29

doraemon

Entrada Autor: sta Yamabuki »

estic buscant la canço (tots junts) d'en doraemon i no la trovo, a l'emule tampoc us agrairia que em diguessiu com fer ho
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Com he dit per un altre post jo la tink en un cassette del club super 3 de l'any de la pera xD Si volguessis el podria rippejar a mp3 i passar-te'l per la mula. (pk et refereixes a l'ending de tota la vida, no? xD)

Ja diras :D
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Si jo el tinc en versió tele, que la versió del clubitresicentimil és cutríssima xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Com totes les versions d'akests cassets xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

I ara! N'hi havia que estaven bé, però les del doraemon i l'hattori estaven cantades pel cor d'alumnes de no sé quin col·legi (on, per cert, hi anava un veí del poble).
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Tens uns gustos molt estranys xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Què va! Les cançons cantades per professionals tals com la Manolita Domínguez *O* eren genials, i la música no estava del tot malament. Eren versions diferents, però bones igualment. A més, diria que les de Bola de Drac Z eren cantades emprant la música original ^^u (o s'hi assemblava d'allò més o.o)
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Bueno, el k tu diguis... :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants