IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

anecs o_o

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

anecs o_o

Entrada Autor: koemma »

a8 e arribat de eskursio i ens trobem uns parens a kasa i ens diuen mireu dins la kaxa i tindreu una sorpresa i io ¬¬ i vei 2 aneks grans i ens diuen :oops: esk ens an tokat am una rifa i... XDDD som el zoo de la family XDD ia portem 4 hamsters 3 conills i ara 2 aneks.... a vere kuan duren sense k ens els matin (konto fins nadal i axi tindran karn freska) U.U gracies a ells no menjo ni anec ni konill.... hmm kom els hi posarieu??
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ostres k wai, jo tb n'havia tingut, feien un escandol... xD
koemma ha escrit: gracies a ells no menjo ni anec ni konill...

I hamsters si? xDD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ànecs? Ô.o quines coses més rares que toquen a les rifes avui en dia... XD

Doncs un ànec s'hauria de dir Donald i l'altre McDonalds, per fer maco, i abans de menjar-te'ls porta'ls a la selva o a on siga que visquen els animalons aquests, que no ho sé, que allà segur que hi viuran més a gust.
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Com vols que visquin a la selva? xD Viuran en rius/llacs/llocs amb aigua(que no la banyera de casa) dic jo...
Uhm... ànec amb peres... xD
Els meus em maltractaven T_T però al final els vam donar... em sembla, vaja xD Tb vaig tenir tortugues i les vam trobar mortes (quin trauma) i un conill que estava malalt i algún gos... També semblava un zoologic el meu jardi xD I a sobre hi rondaven 4 nens amb bicicleta... quins records >< sort que ja ha passat tot xD Tot i que encara estic traumatitzada, pobre d mi xD auch T_T Val suposo que a ningú li interessa la meva vida però com que no tinc res millor a fer... xD I no m'he pres res... espereu no trukeu al manicomii noo...
~~Fi de paranoia
ja podeu tornar a la vostra vida normal i corrent xD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

quina mena d rifa era aquesta?!?! medieval,o ke?? XDD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hermione99 ha escrit:Com vols que visquin a la selva? xD Viuran en rius/llacs/llocs amb aigua(que no la banyera de casa) dic jo...
Woh, quina cultura... em sorprens xD
Hermione99 ha escrit:També semblava un zoologic el meu jardi xD I a sobre hi rondaven 4 nens amb bicicleta...
Hum... els 4 nens formaven part del zoològic? xDD Tot el dia en bicicleta, pobrets... xD
Hermione99 ha escrit:ja podeu tornar a la vostra vida normal i corrent xD
Algú d'aquí té una vida normal i corrent? Eh? (no és una pregunta retòrica xD)
koemma ha escrit:som el zoo de la family XDD ia portem 4 hamsters 3 conills i ara 2 aneks....
Tranquil·la, a mi ningú m'iguala en concepte de bèsties estranyes... A casa tenim (a part de gossos i gats, que es podria considerar normal) conills (però 30 ó 40 xD), coloms, dues garses (sí, sí, garses... aquells animals "carronyers" de color negre i blanc xD), gallines, ànecs, oques, paons... de tot xDDD Sort que és als afores, que si no els pobres veïns ens haurien denunciat pel soroll que fan xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ereza ha escrit:
Hermione99 ha escrit:
També semblava un zoologic el meu jardi xD I a sobre hi rondaven 4 nens amb bicicleta...
Hum... els 4 nens formaven part del zoològic? xDD Tot el dia en bicicleta, pobrets... xD
Si, i quan anaven caminant s'obrien el llavi i corrents a urgencies, 3 cops vam haver d'anari pel coi de nen que no podia mirar al terra com els altres i s'havia d'anar a caure damunt l'aspersor. Després d'uns anys em sembla que el van atropellar... això és ser un nen amb sort! Però en va sortir viu, jo si fos se mare el lligava a una cadira xD En fi... no estavem parlant d'ànecs? xD
Ereza ha escrit: A casa tenim (a part de gossos i gats, que es podria considerar normal) conills (però 30 ó 40 xD), coloms, dues garses (sí, sí, garses... aquells animals "carronyers" de color negre i blanc xD), gallines, ànecs, oques, paons... de tot xDDD Sort que és als afores, que si no els pobres veïns ens haurien denunciat pel soroll que fan xD
I ja podeu dormir? Entre això i les màquines aquelles deus tenir un mal d cap XD "Aspirina complex alleuja les petites molesties i mal de caps". Apa cada dia m'en rotllo +, com segueixi així m'aguantarà me tia... veus com funciona Ereza? T'ho dius tu mateix i ja no t'ho poden dir els altres, practic, oi? XD Apa ciau.
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

jejeje XD io tik a una kasa am jardi k tenim tot de pisus k donen al nostre jardi XDDD de petits teniem anecs i conills i erem lespektakle del veinat XDD vam esta apun de teni un xai (i el jardi fa 10x5) ara nuse k diran els veins ..... U.U tpok importa duptu k durin fins diumenje :'(
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Apa aquí cadascú té el seu zoològic particular ^_^ Jo em conformo amb els meus gats :P jeje
I si en parlem tot prenent unes pastes?
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

dons jo no se com podeu tenir tantes besties a casa :shock:
ja m'els auria cruspit a tots jo XD
i mira q jo no+ tink una gossa, pro la d feina k porta....TT_TT ja en tink prou i de sobres..!!
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo ara no tinc res xDD Ni ganes amb la mandra que tinc es moririen d fàstic a casa xD Kwai tenir un xai, t'hi podries pujar a sobre xD En fi, que cansa molt això de tenir zoologics, a més la gent entra sense entrada i no dona peles en canvi els veterinaris s forren xD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo només tinc gats i un gos i ja em porten problemes com per tenir-ne més.

Però el meu pare té un aquari que ocupa una habitació sencera, ja sembla l'Aquarium amb peixos estil Nemo xD (tot i que n'hi ha que es mengen les altres espècies :? sort que no sóc un peix :roll: ).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ran ha escrit:(tot i que n'hi ha que es mengen les altres espècies [...]).
Així és més realista... xDD Pobrets... A veure si s'informa una mica abans de barrejar-los...
Imatge
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

ye! animals! genials! magnífics! estupendos! Però sempre a casa d'un altre ^^U (poder hauríeu de cobrar entrada, segur que hi ha molts nens que els hi encantaria i molts pares disposats a desemborsar algunes donacions per al zoo, i tant de bestiar bé que porta feina i gasta calers, ne? ^^)
Ereza ha escrit: A casa tenim [...] dues garses (sí, sí, garses... aquells animals "carronyers" de color negre i blanc xD)...


Ye! de debò teniu garses?? *__* M'encaten! Avui n'he vist una bandada al parc del palau de Pedralbes i m'he hagut de quedar una estona perque no he pogut deixar de mirar-les ^^U Però és que són tan bufones!! No només pels colors (blanc i negre, d'allò més elegant *__*) si no que també per aquests rituals tan estrany que fan de moure la cua a l'estil 'morse' cada cop que que es paren en qualsevol lloc. Aish, m'ncanten i feia quasi bé un any o dos que no en veia (m'han traslladat de la 'muntanya' al centre i aquí l'únic que hi ha són coloms assessins i ancians alimentadors de coloms assessins Ú__Ù)

Resumint... Mai tindria un zoo ^^U no tinc espai, és molta feina i.... els animals moren molt abans que les persones, cosa que no soporto....

P.D. Jo voto per posar-li als ànecs Tòtel i Dita. Que no volen dir gaire, però m'agrada com sonen (si axò ho hagués escrit cinc minuts més tard, els noms serien molt diferents em sembla ^^U)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Aloy ha escrit:Ye! de debò teniu garses?? *__* M'encaten! Avui n'he vist una bandada al parc del palau de Pedralbes i m'he hagut de quedar una estona perque no he pogut deixar de mirar-les ^^U Però és que són tan bufones!! No només pels colors (blanc i negre, d'allò més elegant *__*) si no que també per aquests rituals tan estrany que fan de moure la cua a l'estil 'morse' cada cop que que es paren en qualsevol lloc.
... Doncs quins gustos més estranys xDD No sé, estan boges... quan et descuides es fiquen a picar-te de mala manera (i arriben a fer sang... xDD). Mirar-les, sí, molt bé, però ni se t'acudís tenir-ne xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Et fan sang? T_T Doncs allunya't d'elles!! Aix pobret u_u Aquí tampoc es veu gaire animal, també hi ha coloms i ancians alimentadors de coloms però no són assessins (que jo sapiga), de fet podriem dir k els assessinem nosaltres pk de tan en tan se'n veu algún de mor per la carretera >< no és una cosa molt agradable de veure que diguem... També surt alguna rata pel carrer, l'altre dia en vaig veure una i encara estic traumatitzada xD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

dons si t'espanten les rates no vagis x plaça catalunya d nit (pel centre d la plaça dic) xq esta ple d rates; pero no d'akelles rates grans i fastigoses d claveguera q semblen sortir d "Les Tortugues Ninja", ratetes petitones la mar d mones >_< (cla k despres kuan es tornin grans.......ó_Ò no se si em fara tanta ilu narles a veure XD)
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Ye, Ye, per a fauna nocturnourbana de la bona, la de Pl Espanya. Us aconsello no seure a les ecales de la entrada a avinguda Maria Cristina perquè estan sitades per maravelloses i fantàstiques "CUCARACHAS"!!! >___< Realment fa una mica de fàstic quedar-se per allà a segons quines hores ^^UU

P.D. Uhm..... Qui ho hagués dit ^^U jo tenia una idea més idealista sobre el comportament de les garses ^^U
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hermione99 ha escrit:de fet podriem dir k els assessinem nosaltres pk de tan en tan se'n veu algún de mor per la carretera >< no és una cosa molt agradable de veure que diguem...
Els ancians o els coloms? xDD Que assassinaves vells verds, ho sé... però alimentadors de coloms... pobrets, si no fan res dolent... xD
Hermione99 ha escrit:També surt alguna rata pel carrer, l'altre dia en vaig veure una i encara estic traumatitzada xD
Jo en vaig veure una esclafada per Lleida... pobreta xD De fet, només es veia una cosa plana amb cua... xD En fi, el que és monu són els ratolins de camp... De tant en tant en veig algun (sovint perquè els cacen els gats... xD) i són maquíssims ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ostres, els ratolins de camp, semblen ninots diabòlics que esperen el moment de la venjança XD

Dels coloms el que més gràcia em fa són les potes. A tots els coloms els falten diferents parts de les potes... a alguns un dit, a d'altres dos, altres mig dit i part de l'altre, a alguns els falta una pota sencera directament... vaja, que mires potes de coloms i no en veus dues d'iguals xD (I és que, a més, i sentint-ho molt pels coloms, són l'animal més horriblement lleig que hi ha... joder, els més lletjos i els únics que es veuen per Barcelona).

Per cert Ereza, valtros que teniu a casa, una granja o què? A la meva casa del poble corren força animalons salvatges (he vist serps, corbs, ratpenats, gats que fan quatre vegades jo, sargantanes africanes i d'altres bestioes xD), però visiten esporàdicament... no sabia que es poguessin tindre tantes bèsties allà. El que més gràcia em fa del jardí que tenim és que de vegades surten bolets XD

Ara m'he recordat per la Diagonal de Barcelona de vegades et trobes manades de coloms amb un lloro verd entremig, que canta com una almeja... xD No sé a qui se li ocorreix deixar anar lloros pel carrer
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants