IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Quedada al Saló...

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Quedada al Saló...

Entrada Autor: Ereza »

Hum, doncs que s'acosta el Saló i aquí no s'organitza cap quedada... això no pot ser, eh? xD

A veure, digueu dia, hora i lloc, va. I tots esteu obligats a venir ^_* xD (hum, excepte n'Ait, que... quant portàvem? 4,55€? xD)

Bé, doncs això, digueu alguna cosa ^^

PD: A mi em va bé dissabte o diumenge, l'hora, m'és igual, i el lloc també xD (bé, no busqueu llocs estranys ara...)
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo no pense quedar, me fan por les quedades (tot i que amb tu hi haja de quedar per obligació) (és que se li ha fotut al cap la idea que m'ha de donar uns cds i no puc dir-li que no que agafaria un disgust, pobrissó).

Si heu de quedar quedeu quan vulgueu, però jo crec que al saló hi aniré el divendres, o sigui que... XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Heh, heh... Si hi vas el divendres, et quedes sense CDs i sense intents d'arreglar ordinadors xD

Bad person... No veus que només et volem ^_*? xD "En sèrio", com no apareguis tindràs un misteriós accident... Mwahaha! xD A veure si hi serem tots menys tu ¬¬
Imatge
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

be, pel q fa a mi...el dia + =, vosaltres direu
i el lloc, ehm...un lloc on ens poguem trobar sense problemes i k no hi hagui violencia si no es massa demanar ...^^UXD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo hi aniré dissabte i diumenge però no crec que sigui gaire fàcil trobar-se entre tanta gent, a veure com acaba tot plegat ^^
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Jo tampoc crec que hi vagi..... però no em pegueu TTT_TTT (que no pagueu, perquè pagar si que em podeu pagar, eh) En fi XD
:multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

XDDD! jo anire el disapte o diumenge tambe... i mes igual l'hora... mentre q no em tingi q aixecar massa aviat...XDD!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Wah, al final només hi anirà gent que no conec... T_T Però ja us coneixeré, ja... Mwahahaha!! xD
Lonnia ha escrit:que no pagueu, perquè pagar si que em podeu pagar, eh
No, no, si s'ha de pagar a algú, aquest sóc jo xDD Bé, i n'Ait, perquè vingui... 4,55€... va, com que estic (i sóc xD) generós, sumeu-hi 5€ més... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo suposo que hi aniria dissabte, sino diumenge xD Ki sap, ki sap... Però per la tarda que pel matí fa pal... xD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

a mi mes igual nuse ni kom i nire ni res po darribari i arribare nkara k iagi dana a peu
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hem... bé, com està el tema? Que al final ja ho veig, que no farem res... ¬¬

A veure, diguem un horari: dissabte per la tarda, a les 17:00, per exemple. Què us sembla? (és que si no diem dia i hora, ningú dirà res xD)
Imatge
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

i yo treballant.... T_T T_T T_T.... weno suposo q el dilluns nkara stara i potser m passo... shi o no?XD 8)

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Bé l'hora i el dia q a dit l'Ereza a mi ja m'està prou bé, ara que diguin els altres.
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

a mi tb em va b!! agg ai dakunsegi la bata d emetxe abans de diumenjeeee pk ia vai direkte des de bcn!!
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Vaja, a aquesta hora tenia jo un concert però el dissabte està dedicat al saló xD
Segurament m'hi passaré però s'ha de decidir el lloc, la Farga és molt gran...no ho sé, algun racó o stan que sigui fàcil de trobar ^^ on us vagi bé.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No'ns vorem xD Perquè jo hi niré diumenge al matí, que vull veure Inuyasha xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jaijaijaijai (riure estil Naruto xD), jo també hi aniré el diumenge (en principi...), o sigui que no t'escapes... xD En fi xD

Encara no està decidit el lloc i no sé si l'hora que vaig dir anirà bé, o sigui que... xD
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants