IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Test de memoria

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Respon
CHUN_LI
Entrades: 13
Membre des de: 08/03/2004 a les 19:02

Test de memoria

Entrada Autor: CHUN_LI »

Ehemmm!! wola a todus!!!
uuoooo!! necesitu la vostra ajuda!!! :wink:
hi ha x aki algu k s tragues les series k feien fa uns 5-6 anys a les nits del dimecres (dimekres?!?, wenu, m'asembla) , al kanal 33?
Aki la kuestion; a part d'evangelion, street fighter ( jeje ), en van fer una k tractava d'uns germans, k no se si eran 4, i d'uns draks....
S k no men rekordu gaire... no xe si els germans es konvertien en dracs,...i was confused
la kosa, s k a la seva epoca m va molar molt!! i m'agradaria k si algu k l'hagues seguit, o sap + o - d kina parlu, si m podria dir el nom...
Fa bastan d temps k la busku, i pel momen re...la meva memoria ta fatal... d momen jo ja e suspes el test d memoria (glubbs)
Donxs, si algu se'n rekurdés, i mu pugues dir, li agrairia mol!!! :O.O?:
Atta luegu i moltes gracies!!! n_n
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ja m'agradaria poder veure tot el que hi feien... v_v Però en aquells temps jo d'otaku res xD

Doncs... No tinc ni idea de quina sèrie serà, però a la llista d'anime emès ( http://www.catsub.net/ereza/animecat.htm ) hi ha (si no totes) la majoria de sèries que es van emetre per allà... Ves mirant els títols a veure si els recordes :P
Ho sento, no puc ajudar més v_v

Sort ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs jo tampoc recordo la sèrie que dius >_< No recordes alguna cosa més que hi passes?
De fet hi ha moltes sèries que es van perdent per la memòria... jo en recordo una (que de moment em sembla que només la recordo jo... i si ho he somiat?) que es deia Mican, no se si era anime o no, i el protagonista era un gat que podia parlar i que havia perdut els seus amos en un accident de cotxe i un nen se'l quedava. I recordo un trosset de la cançó del final i res més... que devia passar després?
A veure si trobem algú que s'enrecordi de totes aquestes sèries i superi el test de memòria ^^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo recordo Mican! xD Tinc les lletres i tot, quan era petita, amb mon germà ens vam dedicar a escriure les lletres dels dibuixos animats que emetien ^^U. Encara recordo imatges de l'openings i l'ending de Mican :lol: .

Però la sèrie que dius tu chun-li, jo tampoc la recordo. Au, a fer memòria tots :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ooostres, no pot ser, que bé! ^_^
No se si era l'op. o l'end. que era molt trist, deia alguna cosa així com "Tinc por a la nit, ben a la nit, quan el cel només és foscor, vull trobar un amic, molt amable i senzill..." ves, segur que alguna frase me l'he inventada, perquè no me'n recordo bé...
Doncs confirmació que no ho vaig somiar XD M'agradava molt aquesta sèrie ^^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Era molt divertida ^^

Em sembla recordar que la lletra que dius era de l'ending, realment bonic xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

La sèrie que dius deu ser aquella de "La llegenda dels 4 reis drac", amb dissenys by Clamp. No la vaig veure, però en tinc imatges per l'ordinador i sembla wapa. Però no puc dir-te'n res més xD
CHUN_LI
Entrades: 13
Membre des de: 08/03/2004 a les 19:02

Entrada Autor: CHUN_LI »

wooo,wooo,wooo...
pot ser, ara k u dius, el nom em sona...
woo, kina felicitat, gracies, moltes gracies :P
--happyness-- el temps k feia k anava buskan aksta serie..
us estimu a tots!! :oops:
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Concretament (i per passar-li a en seikah la ma per la cara :twisted: ), es deia: Soryuden: La llegenda dels 4 reis dracs. Encara ke en anglés els hi diuen: "Soryuden: The Super Dragon Brothers"
Mira, akí tens un link linketet
http://www.geocities.com/katko_soryuden/main.html 8)
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
CHUN_LI
Entrades: 13
Membre des de: 08/03/2004 a les 19:02

Entrada Autor: CHUN_LI »

waaw, jo flipu am vosaltres...
konpetencia ntre vosaltres 2 putse...
e igual, ... Kuestion: moltiximes gracies; uooo, l temps k feia k stava buskan keta serie,... po, anda k ma falta tems x ntrar n l link....¬¬, ara mi paxu, i ja us dire l k.. :P
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

en realitat és el primer ke sortia al google XDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Gràcies Soundwave, jo també t'estimo xD

Si ara fos al meu ordinador penjaria algunes imatges a la comunitat, `però com que no... "pues va a ser que no". En fi, ja tens els noms, no serà tan difícil trobar-ho...

(I de pas, podrien reemetre-les els de TV3, no? ¬¬ no els passaria res)
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants