IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Merry Christmas to yooooou!

Missatges incoherents i incomprensibles que ningú no sap on més ficar-los.
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Merry Christmas to yooooou!

Entrada Autor: Aloy »

Yeeeee!! Només queda un mes exacte (bueno, no sé a quina hora es publicarà això, però l'últim cop era encara 25 de novembre ^^U) PER NADAAAAAAL!!! ^o^

Ja es comença a notar el fred que glaça la pell i ens dona calfreds quan surtim del llit (que sempre és tan calentó i costa tant de despedir-se'n Ú__Ù). Quan camines cauen fulles del cel com si de pluja es tractés i l'aire de tant en tant desprén la típica flaire a castanyes torrades. Els dies són molt més curts! Fa cosa d'una setmana ja que visc de nit: surto i arrivo de casa quan el sol arriva o se'n va ^^U ye, però almenys puc així veure encesos els llums nadalencs! sembla que per aquí per l'eixample tampoc són gaire aficionatsa deixar-se els quartos en aquestes coses, per això ^^U encara que, el que m'intriga d'allò més és a vore quin una se'ls hi ocorre als de l'ajuntament aquest any per decorar les Rambles! Que entre els ovnis de fa un temps i les pilotes gegantines de l'any passat...... Això passarà de nadal a carnadal en un plis plas i sense que ens adonem! Ò_Ó

Yau! Però per si algú no s'havia adonat encara de la precència festiva només ha de mirar una mica la tele perque......Síi! Ja han arrivat! Ja estan aquí els milers i milers d'anuncis de joguines que demanar als reis i aquell home gras i amb barba blanca vingut realment de les fabriques americanes de Coca-Cola!! Són tan pesats, insoportables, poc originals..... Però M'encanten!! ^o^ crec que mai no em cansaria de mirar-los =^^= (bé, potser sí, però tardaria, sip sip -___-) No us porten records d'infància =^^=

De totes maneres, jo el que volia preguntar era.... Teniu idea de què voldríeu que us portessin aquest any? ^^ Vale, queda temps encara però..... No és fantàstic rebre regals perquè sí? =^^= (aish aish, aquestes frases són producte del gran desplegament de medis publicitaris que ens infecten amb gèrmens del consumisme que originen diarrees mentals grans gastos en la targeta visa i bla bla bla, bla bla blablabla...... ^^U)

P.S. Tinc moltíssimes ganes que muntin ja les firetes dels pesebres i de les botigues de reglas =^^=

------*---------*---------*-----------*-----------*----------*-----------*-----------*-----------*

Aloy, una mica sentimental i agobiat pels inminents examens =@__@=
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs jo... tampoc li dono tanta importància al Nadal :P Però bé, és bonic... Llàstima que, efectivament, s'hagi tornat una època de consumisme.
Aloy ha escrit:Teniu idea de què voldríeu que us portessin aquest any? ^^
Doncs mira... No demano res, només ser feliç i poder estar amb la gent que m'importa, poder passar-m'ho bé i... res més. I clar, que això també li passi a la resta de gent ;)
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bon Nadal!! (moolt avançat xD).

A mi m'agrada el Nadal, no pels regals sinó perquè a la gent se la veu més feliç ^^ a més, és una època en la que pots demostrar a les persones més properes, que les recolzes i estimes (no únicament amor de parella). I més que comprar regals al Corte Inglés o similars m'agrada fer els regals jo mateixa, són més personals ^^

Sobre el que m'agradaria...poder passar les vacances amb els meus amics, i no és conya xD Tot i que sempre cau alguna cosa ^^U
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Jo només demano que em portin unes tranquiles i relaxades vacances de Nadal (cosa difícil xq pels carrers x aquestes dates hi ha bastant aldarull @_@) pero en fi, es l'història de cada any si fa no fa ^^U...mentres pugui passar les festes amb la gent que estimo (i passant-me x aquest forum esclar ^_^) la resta ja...

pd: x cert Aloy molt maca la parrafada aquesta del Nadal, dona goig llegir-la n_n escrius very well nanu!
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Yeh, semblava una prosa poètica o per l'estil xD

Per cert, ara al Nadal també surten els anuncis de la loteria: "que la suerte te acompañe" xD i Freixenet (que per cert, el d'aquest any no m'agrada gaire ^^U).

Res més per avui xD Au, compte amb els refredats!
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Almenys ara els anuncis de Freixenet ja no els fan tan llargs... tot i que a mi també m'agradaven més els dels altres anys XD Bon Nadal a tothom, també, tot i que encara falti XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Sips! aquest any està tenint bastantes critiques l'anunci de freixenet :shock:
deu ser xq no surten les "noies de les bombolles freixenet" i enlloc d'elles surt en Pierce Brosnan i l'altre noia k no se com es diu^^U
a mi la veritat mes ben igual com facin l'anunci pero penso que la gent que fa les critiques... caram!un any que varien ja et tiren els plats pel cap!! Em jugo el k volgueu que si aguessin ficat les noietes de les bombolles baixan x l'escalinata com cada any, s'haurien queixat de que es massa repetitiu ú_ù la qüestió es queixar-se...
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

El dia que és mori el calb de l'anunci de la loteria és que m'agafa un trauma xDD Ehm.. si Bon Nadal!
Espero que passeu unes bones festes i tal..
Vinga, no us ennuegeu amb el raïm (ja k estem posats a abançar les coses xD)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

amb lu bo ke ta el pierce brosman... mjuajajajajaj!!!!
ey... i si un nadal féssin l'anunci del freixenet amb el calvu de la loteria vestit de bombolla.??? XDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

XDDD pobres bombolles
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

l'audiència pujaria com l'escuma mai millor dit no?? XDD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, no sé, però a mi no m'atreuen els calbs... xDDDD

I jo encara no l'he vist l'anunci d'aquest any... Això demostra com miro la tele... :xiular:
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo el vaig veure per pura casualitat l'anunci.

Em...l'home de la loteria queda millor en blanc i negre xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Soundwave ha escrit:amb lu bo ke ta el pierce brosman... mjuajajajajaj!!!!
ey... i si un nadal féssin l'anunci del freixenet amb el calvu de la loteria vestit de bombolla.??? XDDD
xDDDDDDDDDD és bonissim, és k me l'imagino i em moro (d riure).. Aix :uaua: xDD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ereza ha escrit:Home, no sé, però a mi no m'atreuen els calbs... xDDDD
I les espigues calbes tampoc? XD

Jo què demano: que algú alliberi el meu ordinador dels putos virus, que sembla mentida que hagi d'anar a cals avis a connectarme a internet xD (pobres, els tinc sense telèfon des de les dues de la tarda xD)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit: I les espigues calbes tampoc? XD
Tu a callar xD
Sheikah ha escrit:Jo què demano: que algú alliberi el meu ordinador dels putos virus, que sembla mentida que hagi d'anar a cals avis a connectarme a internet xD (pobres, els tinc sense telèfon des de les dues de la tarda xD)
Ehm... algun dia passaré per casa teva a netejar-lo... :xiular: xD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Demanar per nadal un antivirus actualitzat o una neteja d'ordinador no estaria bé? :roll: ^^U
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

HIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEI
HIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEI
HIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIDOMINARIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEI
HIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIELEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEI
HIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIMÓNIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEI
HIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEI
HIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEIHIEI
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

D'això se'n diu obsessió xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

A sobre ke només demanu una coseta coseteta....
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 79 visitants