IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Vaga d'aparells electrònics

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Vaga d'aparells electrònics

Entrada Autor: Esbotzegat »

Des de fa uns dies els aparells electrònics de casa meva s'han proposat amargar-me l'existència i ara fan vaga.

Per començar tenim el vídeo, que en tota la setmana ja m'ha enganxat dues cintes (per sort no eren gens importants... si m'enganxa les cintes d'Inuyasha el torturo).

Després tenim l'ordinador, que després de causar-me una llarga agonia que ja havia començat feia mesos, però que es mantenia calmada, en les darreres setmanes ha esdevingut forta, arribant-me a recordar en alguns casos la nena de l'exorcista (en una ocasió em va dir: "Has visto lo que ha hecho... la cochina de tu impresora?"). Finalment ha hagut d'anar a parar en mans del psicoanalista d'ordinadors, o sigui el tècnic, que com que és amic de ma mare no em cobrarà res, però ja puc assegurar-vos que quan torni a casa li fotré un jec d'òsties.

I el discman! El meu estimat discman! Que uns dies abans que s'espatllés l'ordinador va decidir que deixava de donar voltes. De manera que o girava els CDs amb les mans o el duia al tècnic. Vaig optar per la segona, i encara espero que me'l tornin.

De mentres faig servir el walkman, aquella cosa primitiva que cada dos minuts dona interferències amb el mòbil i et deixa sord d'una orella, i que a més a més gasta més que un tanc de piles.

PD: Ereza, no insinuïs que se'm pot espatllar la tele perquè la pròxima vegada que ens vegem et tallo la mà, xD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Mira que m'han passat coses a vegades però això teu sobrepassa els límits. ñ_ñ
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Alguna cosa els hi hauras fet perquè s'hagin enfadat amb tu i no funcionin... tens un complot a casa teva XD Però ho pots fer servir d'excusa perquè aquest Nadal els reis et renovin tots els aparells electrònics ^^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

És clar, per demanar que no quedi n_n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Vaga d'aparells electrònics

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:Per començar tenim el vídeo, que en tota la setmana ja m'ha enganxat dues cintes (per sort no eren gens importants... si m'enganxa les cintes d'Inuyasha el torturo).
Ui, tranquil... No tardarà gaire xD El pitjor és que compris cintes verges i estiguin mal fabricades, i en tota la cinta surti una ratlla blanca al centre de la pantalla >_<
Sheikah ha escrit:PD: Ereza, no insinuïs que se'm pot espatllar la tele perquè la pròxima vegada que ens vegem et tallo la mà, xD
Jo? Per què? No sóc pas gafe... :xiular:

....blabla...captaires...blablabla... accident.... ui, deia alguna cosa? xD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Well, mira el costat bo, sempre pots comprar-te un PC nou xDDDDD...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ja que és l'època el demanes per reis xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

De moment les cintes verges d'errors no me n'han donat (només em faltaria: "Error! Está cinta está por formatear. Desea formatearla ahora?).

I l'ordinador l'he arreglat! Jo solet! ^^ Has vist que bé? En fi xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:De moment les cintes verges d'errors no me n'han donat (només em faltaria: "Error! Está cinta está por formatear. Desea formatearla ahora?).
xDDDDDDDDDD No, "Error de redundancia cíclica. No se puede leer la cinta." xDD

Ahm... "está, la cinta está"... (8)  (desconec si hi ha alguna cançó similar, però m'ha fet gràcia xDD)
Sheikah ha escrit:I l'ordinador l'he arreglat! Jo solet! ^^ Has vist que bé? En fi xD
Oh, que bé, així no em cal treballar 8) Mwahahaha!
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ja té mèrit saber arreglar ordinadors un mateix (jo no ho sabria fer, és més, un ordinador perilla si l'haig "d'arreglar" jo sola xD).

:cry:  Ara a mi el que em va malament és Internet (alguns ja ho vau veure xD), si és que ja ni em poden trucar a casa perquè se'm desconnecta...en fi ñ_ñ
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ei, que l'ordinador l'hagi arreglat no vol dir que sàpiga com xD Jo vaig començar a tocar per ací i per allí, per aquí i per allà, i  :shock: internet ja anava xD

(Dedueixo que havia instal·lat algun programa amb nosekè del TrueVector (se'n diu així?) i això era el problema (de fet el messenger em deia algo així i vaig pensar: "investiga"). Ara, no em preguntis com ho vaig solucionar, però va costar xD) (Virus i altres merdes a part, que es van curar per miracle)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

TrueVector? No ho havia sentit a dir mai, sona més a programació que a programes... xD Hum... Com ho traduïria el Termcat? "Vector de debò"? xDD
Ran ha escrit:Ja té mèrit saber arreglar ordinadors un mateix (jo no ho sabria fer, és més, un ordinador perilla si l'haig "d'arreglar" jo sola xD).

:cry: Ara a mi el que em va malament és Internet (alguns ja ho vau veure xD), si és que ja ni em poden trucar a casa perquè se'm desconnecta...en fi ñ_ñ
Arreglar ordinadors... És difícil xD De fet, el que s'acostuma a fer és arreglar una cosa i espatllar-ne una altra xDDD Em sembla que cap informàtic se'n salva xD I Internet... Doncs no sé, si no has tocat res, tu deixa'l, si et funciona a estones no crec que sigui cosa de l'ordinador... Com a molt del mòdem ^^u
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ja és normal que sempre em doni problemes...ù_úU
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Però a veure, tant queixar-nos... Que parli el que li vagi bé al 100% com voldria l'ordinador... (i no val haver-se instal·lat el Windows fa menys d'una setmana xDD) Em sembla que no hi ha ningú, no? xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

El Truevector té a veure amb el zonealarm (el tallafocs). No parleu de reparar ordinadors que porto una setmana.. xD.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs ara que ho dius, sí que em sona. Sí, sí, vaig tenir molts problemes amb aquest programa, perquè per aquest mateix motiu (el TrueVector) no el podia desinstal·lar. I el que em deia el messenger era que tenia problemes amb el Zone Alarm. Noi, com t'ho saps, no?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants