IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Demana un MP3
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Entrades: 1766
- Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Demana un MP3
Bé, obro aquest post perquè tothom que desitgi alguna cançó en especial d'anime en català la pugui demanar per aquí. No asseguro que la pengi d'immediat, i si la cançó ja ha estat sol·licitada no la tornaré a posar. De totes maneres, si no desitgeu cap cançó en especial no en demaneu cap... que de ben segur les aniré penjant totes. I si abuseu de demanar cançons, acabaré per ignorar-vos.
Com ja sabeu l'espai destinat a penjar cançons és limitat, i un cop penjades no es tornaran a penjar, ja que confio que els usuaris les distribuïran per internet...
Com ja sabeu l'espai destinat a penjar cançons és limitat, i un cop penjades no es tornaran a penjar, ja que confio que els usuaris les distribuïran per internet...
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 25/07/2004 a les 19:00, en total s’ha editat 4 vegades.
- Hermione99
- Entrades: 977
- Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
- Ubicació: En un lloc de la Terra
- Contacta:
A mi m'agrada l'ultim ending d'Orphen crec que és (el que comença: Com m'agradaria ser per a tu una noia especial [...]). A veure si l poses pk fa temps que una amiga i jo el busquem :D
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
-
- Forum Hoster
- Entrades: 1345
- Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Demana un MP3
Home, no és per res... però suposo que els membres d'aquest fòrum tenim prou intel·ligència (?) per no dir:Sheikah ha escrit:De totes maneres, si no desitgeu cap cançó en especial no la demaneu, que algun dia arribarà a estar penjada.
Demano l'MP3 de <cap cançó en especial> xDD
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
-
- Entrades: 536
- Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
- Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
Weno, de moment ja hi ha dues persones que el demanen... us deveu referir a aquell que diu:
"(...) Besa'm, besa'm, besa'm, besa'm,
i sabré si ets dolç com la mel de l'abella.
Vine, vine, vine, vine,
ara que ets aquí veuràs que ja sóc teva. (...)"
I si no el penjaré de totes maneres que és dels meus preferits. El títol en japonès és "Amai Anata No Aji".
Per cert, Kotaro kotarin... mmm... què t'empatolles? què has demanat? XD
"(...) Besa'm, besa'm, besa'm, besa'm,
i sabré si ets dolç com la mel de l'abella.
Vine, vine, vine, vine,
ara que ets aquí veuràs que ja sóc teva. (...)"
I si no el penjaré de totes maneres que és dels meus preferits. El títol en japonès és "Amai Anata No Aji".
Per cert, Kotaro kotarin... mmm... què t'empatolles? què has demanat? XD
-
- Entrades: 536
- Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
- Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada
-
- Forum Hoster
- Entrades: 1345
- Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Hum... vaig a fer una petició formal:
Benvolgut Jordi,
M'adreço a vostè perquè m'agradaria que publiqués a la seva pàgina web algun MP3 de l'Azumi Uehara, que no sigui "Mushoku" ni "Aoi aoi kono hoshi ni", a ser possible amb bona qualitat, ja que jo només disposo de les versions de 32 kbps...
Espero que pugui atendre la meva petició. Gràcies.
Salutacions cordials.
Ereza.
PS: És impossible que arribis a trobar els maleïts MP3 amb bona qualitat... els vaig trobar per l'eMule però només els tenia una font, i no l'he trobat més en 2 mesos o així... A més, la tia és tan vaga que no treu cap àlbum/single des del 2002... i gens coneguda xD
Benvolgut Jordi,
M'adreço a vostè perquè m'agradaria que publiqués a la seva pàgina web algun MP3 de l'Azumi Uehara, que no sigui "Mushoku" ni "Aoi aoi kono hoshi ni", a ser possible amb bona qualitat, ja que jo només disposo de les versions de 32 kbps...
Espero que pugui atendre la meva petició. Gràcies.
Salutacions cordials.
Ereza.
PS: És impossible que arribis a trobar els maleïts MP3 amb bona qualitat... els vaig trobar per l'eMule però només els tenia una font, i no l'he trobat més en 2 mesos o així... A més, la tia és tan vaga que no treu cap àlbum/single des del 2002... i gens coneguda xD
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants