IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Contra la pirateria...
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Entrades: 1766
- Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Contra la pirateria...
M'he adonat que a la meva web hi ha això escrit:
Possiblement el fet que hi hagi cançons deu atemptar d'alguna manera o altra als cantants o a TVC, però com que no les editen en CDs com Déu mana farem la vista grossa i aquí no ha passat res. Per altra banda, el millor que es pot fer.
Diosh... nem bé xD Si me pillan, me rajan xD El cas anecdòtic és que quan m'ho han comentat (i m'ha dit el Jabro: "com pots caminar amb aquests ous tan grans?? xDDDDDD"), m'he quedat pensant: "Anda, jo he escrit això? XD" En fi, m'ha fet gràcia, i he pensat que ho escriuria per deixar-ne constància.
Apa, yatta.
Possiblement el fet que hi hagi cançons deu atemptar d'alguna manera o altra als cantants o a TVC, però com que no les editen en CDs com Déu mana farem la vista grossa i aquí no ha passat res. Per altra banda, el millor que es pot fer.
Diosh... nem bé xD Si me pillan, me rajan xD El cas anecdòtic és que quan m'ho han comentat (i m'ha dit el Jabro: "com pots caminar amb aquests ous tan grans?? xDDDDDD"), m'he quedat pensant: "Anda, jo he escrit això? XD" En fi, m'ha fet gràcia, i he pensat que ho escriuria per deixar-ne constància.
Apa, yatta.
- Soundwave
- Dominadora intergalàctica
- Entrades: 1563
- Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
- Ubicació: Planeta Cybertron
- Contacta:
Sobretot el recolzarem si treiem alguna cosa de profit, jejejejej...
Bleug (/^_^)/ i \(^_^\)Webcómic
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I l'imperi del Mochu Pochu...
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I l'imperi del Mochu Pochu...
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
- Kaede Rukawa
- Ruquet encistellat
- Entrades: 1374
- Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
- Ubicació: Barcelona
- Soundwave
- Contacta:
ke no ho va fer el 3xl.manga??? em sembla, nu??
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
Kaede Rukawa ha escrit:ostres, veig q la gent s'emociona bastant en aquest fòrum...jjeje, m'agrada. Per cert, la veritat es q si q es podrien molestar en teure un CD com Déu mana...què hi farem :roll:
Recapitulem:Soundwave ha escrit:ke no ho va fer el 3xl.manga??? em sembla, nu??
un CD com Déu mana... 3xl.manga...
No, no es poden associar aquests termes. El 3xl.manga és una porqueria.
- Soundwave
- Contacta:
Doncs llavors me n'alegru de no haver-lo comprat xDDDSheikah ha escrit:Recapitulem:
un CD com Déu mana... 3xl.manga...
No, no es poden associar aquests termes. El 3xl.manga és una porqueria.
- Kaede Rukawa
- Ruquet encistellat
- Kaede Rukawa
- Ruquet encistellat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant