IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Detectiu Conan
-
- Cròtal del bambú
- Entrades: 839
- Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
- Ubicació: Badalona, Barcelona
- Contacta:
Detectiu Conan
Ostres... no hi ha un post expecific per aquesta serie? >.<
Wno, nomes volia dir que em resulta estrany, que en una de les pelis, la Ran confon en Kaito per Shinichi, i mes tard, quan el veu disfresat de metge no :S Millor que no li busqui els 3 peus al gat. >.<
Wno, nomes volia dir que em resulta estrany, que en una de les pelis, la Ran confon en Kaito per Shinichi, i mes tard, quan el veu disfresat de metge no :S Millor que no li busqui els 3 peus al gat. >.<
-
- Cròtal del bambú
- Contacta:
xDDDD
Wno... Gosho tampoc es que s'ho hagi currat massa al fer els nois, xq heiji, shinichi i kaito tenen un aire bastant semblant.
Doncs si, es que si no agafo l'internet al despertar-me, m'entra la son al pensar que tindre que sortir de casa xD
Wno... Gosho tampoc es que s'ho hagi currat massa al fer els nois, xq heiji, shinichi i kaito tenen un aire bastant semblant.
Ereza ha escrit:Uhm, ara et poses a escriure abans d'anar a l'insti? xD Que malament que estem... xD
Doncs si, es que si no agafo l'internet al despertar-me, m'entra la son al pensar que tindre que sortir de casa xD
La que s'enfada sóc jo! >_< xDD Tot i que per què negar-ho? A vegades sí que és una mica curta, però li passa a tothom, no? xD En fi, jo tinc totes les pel·lícules menys dues , però la d'en Kaito Kid (Seikimatsu no Majyutsushi) la tinc sense subtitular aquí a l'ordinador xD amb una amiga vam quedar en subtitular-la però ara no tenim temps...v_v De moment espero trobar les que em falten ben aviat *__*DarkDrago ha escrit:k s'enfadi, les koses kom son xD
***Ran-neechan***
<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>
There's only one truth
<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>
There's only one truth
-
- Cròtal del bambú
- Contacta:
J0as, jo ja estic començant a traduir-la, demà mi posarè un altre cop, que ja s'han acabat els controls seguits :PRan ha escrit:però la d'en Kaito Kid (Seikimatsu no Majyutsushi) la tinc sense subtitular aquí a l'ordinador xD amb una amiga vam quedar en subtitular-la però ara no tenim temps...v_v De moment espero trobar les que em falten ben aviat *__*
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Entrades: 1766
- Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Jo com sempre m'ofereixo a fer adaptacions i correccions, però si ho feu vosaltres millor, menys feina per a mi.
I per cert, sí que hi ha un post de conan, però a Manga-Anime... Conan és Shônen? Ai, nowsé :pirata2: .
Ereza, has posat emoticons nous? :maton: :empollon: :sexe: N'hi ha que no em sonen.
I per cert, sí que hi ha un post de conan, però a Manga-Anime... Conan és Shônen? Ai, nowsé :pirata2: .
Ereza, has posat emoticons nous? :maton: :empollon: :sexe: N'hi ha que no em sonen.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants