IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Inuyasha: K3!
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Entrades: 1766
- Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Inuyasha: K3!
Inu-Yasha al K3!!! Ja n'han comprat els drets de la primera temporada (o sigui 26 capítols) i suposo que aviat ho emetran... ^^
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 08/09/2004 a les 17:28, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Entrades: 536
- Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
- Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
- skynet_ent
- Entrades: 228
- Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
- Soundwave
- Dominadora intergalàctica
- Entrades: 1563
- Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
- Ubicació: Planeta Cybertron
- Contacta:
jejeje, sip. m'agrada molt les lluites, es mouen amb molta llibertat.
i em fa riure molt, a mi també m'agradaria poder tocar-li les orellllesssssssss!!!!!!!!!!!!
però... no penseu ke la mare del inuyasha porta massa kimonos junts a la vegada??? ke no té calor??
ah,!! i una cosa més:
AJEURE!!!!
i em fa riure molt, a mi també m'agradaria poder tocar-li les orellllesssssssss!!!!!!!!!!!!
però... no penseu ke la mare del inuyasha porta massa kimonos junts a la vegada??? ke no té calor??
ah,!! i una cosa més:
AJEURE!!!!
Bleug (/^_^)/ i \(^_^\)Webcómic
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I l'imperi del Mochu Pochu...
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I l'imperi del Mochu Pochu...
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
[Jo també col·laboro en la campanya: "Ajuda'm! Recupera posts antics!"]
No trobeu que amb la nova tanda de capítols que han comprat l'estan cagant, i molt? Deixant de banda el tema "ending amb la música d'un altre ending", la traducció dels nous capítols... no quadra amb la d'abans.
Què vol dir "recuperar els trossos dels quatre esperits"? Per què la Tessaiga ara es diu "ullal de ferro"? Començo a tenir por... aviat la Sango llançarà un "boomerang ossi", i ves no resulti que la Kikyô en comptes de fletxes té "dianes sagrades" :x (com desgraciïn la Kikyô els putejaré de totes, totes).
No trobeu que amb la nova tanda de capítols que han comprat l'estan cagant, i molt? Deixant de banda el tema "ending amb la música d'un altre ending", la traducció dels nous capítols... no quadra amb la d'abans.
Què vol dir "recuperar els trossos dels quatre esperits"? Per què la Tessaiga ara es diu "ullal de ferro"? Començo a tenir por... aviat la Sango llançarà un "boomerang ossi", i ves no resulti que la Kikyô en comptes de fletxes té "dianes sagrades" :x (com desgraciïn la Kikyô els putejaré de totes, totes).
-
- Forum Hoster
- Entrades: 1345
- Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Vaja, jo només vaig veure una part del primer dels nous capítols, i vaig sentir "la bola dels quatre esperits"... La bola? xD De drac? xD Imagino que deuen haver canviat de traductor, els molt idiotes... La veritat és que en això dels atacs i noms el millor és deixar el nom original (no em puc imaginar Naruto al K3 dient "Tècnica de replicació de les ombres" xDD)
En fi, què hi farem... Sempre podem baixar-nos-la subtitulada
En fi, què hi farem... Sempre podem baixar-nos-la subtitulada
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
És veritat, jo també fa dies que ho estic pensant, i a part de dir espasa de ferro, també anomenen l'atac de l'Inu-Yasha "ungles d'acer". Com ho poden canviar d'aquesta manera? Si al principi no traduien els noms, ara, encara que canvïn el traductor, tampoc no ho haurien de fer. Quin desastre XD
I a més diuen monstres enlloc de dimonis... de fet la paraula dimoni em sembla que encara no l'he sentida en els nous capítols >_<
I a més diuen monstres enlloc de dimonis... de fet la paraula dimoni em sembla que encara no l'he sentida en els nous capítols >_<
I si en parlem tot prenent unes pastes?
- Esbotzegat
- No és un gira-sol
- Contacta:
Ungles d'acer? Doncs no m'hi vaig fixar, però em sembla fatal. Espero que ho arreglin això... >_< A més, l'adaptador de diàlegs em penso que és el mateix... les adaptacions són del mateix estil. Dic jo que o traductor o adaptador, un dels dos, ha de ser el mateix... en qualsevol cas, ningú de l'estudi es recorda de com se deien les armes ni res de res per poder-los avisar i corregir-ho?
Una altra cosa que ja havien fet malament abans... i que tornen a repetir... és el pobre bitxo de la Sango, en/na Kirara xD Ja en els primers capítols li canviaven de sexe... doncs ara continuen fent-ho! En fi, que s'ho facin mirar. "Reflexionem-hi, si us plau".
Una altra cosa que ja havien fet malament abans... i que tornen a repetir... és el pobre bitxo de la Sango, en/na Kirara xD Ja en els primers capítols li canviaven de sexe... doncs ara continuen fent-ho! En fi, que s'ho facin mirar. "Reflexionem-hi, si us plau".
- Soundwave
- Dominadora intergalàctica
- Entrades: 1563
- Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
- Ubicació: Planeta Cybertron
- Contacta:
però ké es?? mascle o femella??? eske jo encara no m'he assabentat...
Bleug (/^_^)/ i \(^_^\)Webcómic
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant